جنرال الکتریک مرکز پشتیبانی از توربین های گاز صنعتی سنگاپور را گسترش می‌دهد

گسترش مرکز پشتیبانی از توربین های گاز صنعتی سنگاپور

جنرال الکتریک در هفته نخست ماه ژوئن، تحویل صدمین مجموعه از قطعات بخش داغ توربین گاز کلاس HA خود در تاسیسات تعمیر و نگهداری این شرکت در سنگاپور را جشن گرفت. پیش از این در سال ۲۰۱۹، جنرال الکتریک از سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیون دلاری طی ۱۰ سال، برای افزایش ظرفیت و گسترش امکانات مرکز راه‌حل‌های تعمیر و نگهداری توربین های گاز صنعتی خود در سنگاپور موسوم به GRSS خبر داده بود. در حاشیه این مراسم، مدیران ارشد مرکز تعمیرات سنگاپور از اضافه‌شدن قابلیت تعمیر روتور توربین‌های گاز کلاس HA به خدمات قابل‌عرضه در این مرکز خبر دادند.

این سرمایه‌گذاری در سنگاپور با روند افزایش استقبال ماشین‌های کلاس H جنرال الکتریک در آسیا همزمان شده‌است. قابلیت تعمیر و افزایش عمر روتور توربین‌ گاز کلاس HA در مرکز سنگاپور، به‌عنوان دستاوردی مهم در پشتیبانی از ناوگان عملیاتی این ماشین‌ها در منطقه قلمداد شده‌است. با توجه به ملاحظات ویژه در حمل و جابجایی این قطعه کلیدی، راه‌اندازی یک مرکز تعمیر و بازسازی در آسیا، منجر به کاستن از هزینه‌های لجستیک برای حمایت از ماشین‌های نصب‌شده در نیروگاه‌های این منطقه شده‌است.

جنرال الکتریک از دهه ۱۹۷۰، در بازار سرویس تجهیزات نیروگاهی در سنگاپور با همکاری شرکت‌های محلی حضوری فعال دارد. در سال ۲۰۱۹، تعداد افراد شاغل در مرکز تعمیر و نگهداری توربین‌های گاز صنعتی جنرال الکتریک در سنگاپور، به ۳۵۰ نفر رسید. این در حالی بود که چهار سال پیش از آن، این آمار تنها ۲۵۰ نفر گزارش شده بود.

تمرکز فعالیت‌ها در این مرکز بر ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی از توربین‌های گاز صنعتی پرقدرت و همچنین توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی اعلام شده‌است. مرکز سنگاپور یکی از مهم‌ترین تاسیسات جنرال الکتریک در دنیا است که همچنین در حوزه تعمیر پره‌های توربین کلاس اف و پوشش‌دهی ویژه محفظه احتراق، به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

منبع:

ge

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #تعمیر و نگهداری توربین گازی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها