موفقیت های مالی زیمنس انرژی

زیمنس انرژی به موفقیت های مالی خود ادامه می‌دهد

موفقیت های مالی زیمنس انرژی در سال ۲۰۲۳

زیمنس انرژی سال ۲۰۲۳ را با موفقیت‌های چشمگیر در عملکرد مالی دنبال می‌کند. مدیرعامل و مدیر ارشد مالی این غول فناوری آلمانی، در حاشیه نشست خبری رونمایی از گزارش عملکرد مالی زیمنس انرژی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، به بخشی از اطلاعات و آمار مرتبط اشاره کردند. بر این اساس، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، زیمنس انرژی ۱۲.۳ میلیارد یورو سفارش جدید دریافت کرده که این میزان نشان‌دهنده رشدی بالغ بر ۵۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

با توجه به سفارش‌های دریافتی در مدت مذکور، در حال حاضر مجموع سفارش‌های قطعی دریافت‌شده توسط زیمنس انرژی به رکورد بی‌سابقه ۱۰۲ میلیارد یورو رسیده‌است. این نخستین بار است که مجموع سفارش‌های قطعی زیمنس انرژی از مرز ۱۰۰ میلیارد یورو عبور می‌کند. همچنین بر اساس گزارش منتشرشده، درآمد زیمنس انرژی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با ۲۴ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، به مرز ۸ میلیارد یورو رسیده‌است.

تحلیل داده‌های مالی ارائه‌شده توسط این شرکت آلمانی، حاکی از ثبت درآمد خالص ۴۱ میلیون یورویی در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ است. مدیران ارشد زیمنس انرژی، تداوم این روند را برای سال جاری میلادی پیش‌بینی می‌کنند و امیدوارند عملکرد سالانه نیز بسیار مثبت و چشمگیر باشد. در گزارش مالی مذکور، جزئیات مالی مربوط به بخش‌های مختلف زیمنس انرژی شامل واحد توربین گاز، فناوری‌های شبکه انتقال، سامانه‌های انرژی پایدار، اتوماسیون، الکتریکی‌سازی و سامانه‌های دیجیتالی، توربین‌های بخار صنعتی و ژنراتورها و واحد توربوکمپرسورسازی به تفکیک ارائه شده‌است.

منبع:

marketscreener

#زیمنس

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها