بخش تولید توان جنرال الکتریک

جنرال الکتریک به عملکرد بخش تولید توان خوش‌بین است

عملکرد بخش تولید توان جنرال الکتریک

جنرال الکتریک انتظار دارد عملکرد مالی بخش تولید توان این شرکت در سال جاری میلادی بهتر از سال ۲۰۲۲ باشد. این ادعا اخیرا توسط مدیرعامل جنرال الکتریک مورد تاکید قرار گرفته‌است. این در حالی است که ارزش سفارش‌های ثبت‌شده توسط بخش تولید توان جنرال الکتریک در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳، با افزایش حدود ۷ درصد به سطح ۴.۳ میلیارد دلار رسیده و در این مدت سود این بخش افزایش ۱۱ درصدی را تجربه کرده‌است.

بنابر اعلام جنرال الکتریک، در سه ماهه دوم سال جاری میلادی ۲۶ واحد توربین گاز به این شرکت سفارش داده شده‌است. این در حالی است که در مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، این آمار ۲۷ واحد بوده‌است. همچنین برآورد می‌شود مجموع سفارش‌ها برای توربین گاز در سال جاری میلای به ۳۹ واحد برسد، در حالی که در سال پیش این آمار ۴۲ واحد بود. بنابر اعلام جنرال الکتریک، ترکیب توربین‌های گاز سفارش‌داده‌شده شامل نمونه‌های پرقدرت کلاس HA و نمونه‌ها‌ی کوچکتر مشتق از موتور هوایی در این دو سال متفاوت بوده‌است. در حالی که درآمد مستقیم حاصل از فروش تجهیزات با کاهش مواجه بوده، اما درآمد حاصل از بخش سرویس در این مدت، رشدی معادل دو درصد را نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۲۱، جنرال الکتریک تغییری ساختاری را آغاز کرد. بر این اساس، فعالیت‌های بخش سلامت در یک مجموعه مجزا انجام می‌شود و فعالیت‌های بخش تولید توان به واحد کسب‌وکاری جدیدی بنام ورنوا واگذار می‌شود که از اوایل سال ۲۰۲۴ رسما فعالیت خود را به‌عنوان واحدی مستقل آغاز خواهد کرد. همچنین بقیه فعالیت‌های جنرال الکتریک در بخش هوافضای این شرکت متمرکز می‌شود. مقر اصلی شرکت ورنوا در کمبریج ایالت ماساچوست واقع شده‌است.

منبع:

dieselgasturbine

#توربین گاز صنعتی #جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها