ارتقای نیروگاه قزاقستان

آنسالدو انرجیا نیروگاه قزاقستان را ارتقا می‌دهد

ارتقای نیروگاه قزاقستان توسط آنسالدو انرجیا

آنسالدو انرجیا از همکاری با دولت قزاقستان برای مشارکت فعال در پروژه بهسازی و ارتقای نیروگاهی در خاک این کشور خبر می‌دهد. در قالب این قرارداد، شرکت ایتالیایی آنسالدو انرجیا دو واحد توربین گاز AE94.2 را به همراه دو ژنراتور و سایر تجهیزات جانبی آن تامین می‌کند. امضای این قرارداد پس از آن انجام شد که آنسالدو انرجیا و دولت قزاقستان در سال ۲۰۲۳، توافق‌نامه جامعی را برای مشارکت بیشتر این شرکت فناور ایتالیایی در پروژه‌های نیروگاهی به امضا رساندند.

در قالب این توافق جامع، انتظار می‌رود آنسالدو انرجیا در تامین تجهیزات برای نیروگاه سیکل ترکیبی جدید قزاقستان مشارکت کند و علاوه بر آن، در تربیت نیروهای بومی برای انجام خدمات نگهداری و پشتیبانی از این تجهیزات در خاک قزاقستان فعالیت کند.

پروژه اخیر، با عنوان بهسازی در ارتقای نیروگاه سیکل ترکیبی آلماتی، شامل راه‌اندازی یک واحد سیکل ترکیبی جدید است که از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند. همچنین قرارداد سرویس بلندمدت برای پشتیبانی از تجهیزات نصب‌شده آنسالدو انرجیا در این نیروگاه مورد توافق قرار گرفته‌است.

آنسالدو انرجیا مدعی است که توربین گاز AE94.2 هم‌اکنون آزمایش‌های لازم برای استفاده از ترکیب ۴۰ درصدی هیدروژن در سوخت گاز طبیعی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌است. تاکنون بیش از ۱۲۰ واحد از این ماشین‌ها به مشتریانی در نقاط مختلف دنیا فروخته شده و ناوگان عملیاتی این ماشین‌ها مجموعا ۹ میلیون ساعت کاری را به ثبت رسانده‌اند.

آنسالدو انرجیا در سال‌های اخیر روزهای پرتلاطمی را پشت سر گذاشته و بنظر می‌رسد با تغییر تیم مدیریتی در سال گذشته میلادی و حمایت دولت ایتالیا، قصد دارد با افزایش فعالیت‌های بین‌المللی خود به ثبات کاری گذشته برگردد.

منبع:

ansaldoenergia

#آنسالدو انرجیا #نیروگاه سیکل ترکیبی #پروژه ارتقا #سوخت هیدروژن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها