تغییر ساختار جنرال الکتریک

جنرال الکتریک تغییر ساختار خود را تکمیل کرد

تغییر ساختار جنرال الکتریک 

جنرال الکتریک اعلام کرد که روند اداری و حقوقی تغییر ساختار سازمانی این مجموعه بزرگ تکمیل شده‌است. بر این اساس، از این پس شرکت جنرال الکتریک با نام شرکت GE Aerospace شناخته می‌شود. این تغییر ساختار در شرایطی رخ داده که کسب‌وکارهای مرتبط با حوزه انرژی شامل توربین‌های گاز، بخار و توربین‌های بادی و حوزه‌های مرتبط به طول کامل به شرکت Vernova منتقل شده‌ و بخش‌های باقیمانده از شرکت جنرال الکتریک با تمرکز بر روی فعالیت‌های هوانوردی و هوافضایی، از این پس با نام GE Aerospace شناخته می‌شوند.

این روند تغییر ساختار سازمانی از چندین سال پیش آغاز شده بود و در ژانویه ۲۰۲۳، بخش سلامت جنرال الکتریک به‌عنوان یک کسب‌وکار مستقل از این مجموعه جدا شده بود. مدیرعامل شرکت GE Aerospace اعلام کرد این تغییرات شرایط را برای نقش‌آفرینی موثرتر این شرکت بزرگ آمریکایی در حوزه هوافضا فراهم می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این شرکت، تقویت ظرفیت تولید و پشتیبانی از موتورهای توربوفن روزآمد لیپ، برای نصب بر روی هواپیماهای باریک‌پیکر ایرباس و بوئینگ در قالب شراکت با شرکت فرانسوی سافران اعلام شده‌است. شرکت CFM اینترنشنال توسعه‌دهنده موتور لیپ، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک سافران و جنرال الکتریک است.

بر اساس گفته‌های مقامات ارشد، انتظار می‌رود حوزه‌های کاری شرکت GE Aerospace از این پس گسترش یابند و از تمرکز صرف بر روی موتورهای هوایی گسترده‌تر شود. با توجه به تغییرات پیش آمده، از این به بعد سهام شرکت جنرال الکتریک که پیش از این تنها با عنوان GE در بازار بورس نیویورک دادوستد می‌شد، از این پس با نام GE Aerospace مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین سهام مربوط به شرکت Vernova‌ که فعالیت‌های مرتبط با حوزه انرژی را دنبال می‌کند، با عنوان GEV در بازار بورس نیویورک قابل شناسایی است.

منبع:

flightglobal

#جنرال الکتریک

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها