توربین گاز پرقدرت میتسوبیشی برای برزیل

توربین گاز پرقدرت میتسوبیشی برای نیروگاه برزیلی

توربین گاز پرقدرت میتسوبیشی برای برزیل

میتسوبیشی از تامین توربین گاز برای یک نیروگاه ۱۶۰۰ مگاواتی جدید در برزیل خبر می‌دهد. بنابر اعلام این شرکت فناور ژاپنی، پروژه مذکور یکی از بزرگترین پروژه‌های نیروگاهی آمریکای لاتین بشمار می‌رود. بنابر گزارش‌های منتشرشده، کنسرسیومی متشکل از شرکت ژاپنی میتسوبیشی و شرکت برزیلی کونساگ قرارداد مهندسی، تامین و ساخت نیروگاه حرارتی پورتوسم را به امضا رسانده‌اند. انتظار می‌رود این نیروگاه در سال ۲۰۲۶، وارد چرخه بهره‌برداری عملیاتی شود.

شرکت میتسوبیشی چهار واحد توربین گاز پرقدرت روزآمد M501JAC با خنک‌کاری هوا را برای بهره‌برداری در پیکربندی سیکل ساده در نیروگاه پورتوسم به مشتری برزیلی می‌فروشد. شرکت برزیلی کونساگ شریک میتسوبیشی در این پروژه، مسئولیت انجام فعالیت‌های عمرانی، تامین، تاسیسات جانبی، مونتاژ و نصب تجهیزات و راه‌اندازی نیروگاه را بر عهده دارد. دولت برزیل اجرای این پروژه را به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای جبران کمبود برق در این کشور قلمداد کرده که بخش قابل‌توجهی از نیاز خود را از نیروگاه برق-آبی تامین می‌کند.

بخوانید:“توربین گاز پرقدرت میتسوبیشی برای نیروگاه برزیل”

علاوه بر این، میتسوبیشی یک قرارداد پشتیبانی و نگهداری بلندمدت ۱۵ساله با بهره‌بردار این نیروگاه به امضا رسانده‌است. عملیات عمرانی ساخت نیروگاه در دست اجرا است و پایانه گاز مایع طبیعی برای مصرف به‌عنوان سوخت برای نیروگاه در دست تکمیل است.

منبع:

powermag

#توربین گاز پرقدرت

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها