افزایش درآمد و سود شانگهای الکتریک

شانگهای الکتریک از افزایش درآمد و سود خود خبر می‌دهد

افزایش درآمد و سود شانگهای الکتریک

شانگهای الکتریک گزارش عملکرد مالی خود در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. بر اساس گزارش منتشرشده، درآمد این شرکت چینی در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۴، از مرز هفت میلیارد دلار عبور کرده و سود خالص قابل تخصیص به سهام‏داران آن نیز در این مدت، به حدود ۸۵ میلیون دلار رسیده‌است. داده‌های منتشرشده در این گزارش نشان می‌دهد که سود ناخالص شانگهای الکتریک در شش ماهه سال نخست میلادی در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۳، بالغ بر ۲۲ درصد افزایش داشته‌است.

بخوانید: افزایش درآمد شانگهای الکتریک در سال ۲۰۱۹

شانگهای الکتریک در نیمه نخست سال ۲۰۲۴ موفق شده‌ بیش‌ از ۳۰ درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. این درحالی است که بودجه تخصیص‌یافته برای تحقیق و توسعه بدون تغییر نسبت به سال پیش حدود ۳۲۷ میلیون دلار بوده‌است.

ارزش مجموع سفارش‌های دریافتی شانگهای الکتریک در شش ماهه نخست سال جاری میلادی با افزایش نسبت به مدت مشابه در سال‌ گذشته، به مرز ۱۲ میلیارد دلار رسیده‌است. ارزش مالی قراردادهای شانگهای الکتریک در پروژه‌های نیروگاهی و همچنین پروژه جاه‌طلبانه توسعه و ساخت نخستین توربین گاز پرقدرت ۳۰۰ مگاواتی این کشور در شش ماهه نخست ۲۰۲۴ از مرز سه میلیارد دلار تجاوز کرده‌است.

 منبع:

prnewswire

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها