مرکز تعمیر قطعه در آمریکا

سافران مالکیت یک مرکز تعمیر قطعه در آمریکا را تصاحب می‌کند

مرکز تعمیر قطعه در آمریکا

بخش موتورهای هوایی شرکت فرانسوی سافران، از برنامه خود برای خرید شرکت آمریکایی فناوری تعمیر قطعه موسوم به CRT خبر می‎‌‍دهد. این اقدام در چارچوب برنامه سافران برای توسعه شبکه جهانی ارائه خدمات تعمیر، نگهداری، بازسازی و پشتیبانی از مشتریان موتورهای لیپ قلمداد شده‌است.

بنابر اعلام این شرکت فرانسوی، جزئیات مربوط به خرید و تصاحب مالکیت شرکت CRT تا پایان سال جاری میلادی نهایی می‌شود و مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و سایر نهادهای دیگر اخذ خواهد شد. تاسیسات این شرکت متخصص در تعمیر قطعات موتورهای هوایی، در ایالت اوهایوی آمریکا واقع شده و بیش از ۴۵۰ نفر برای آن کار می‌کند.

بخوانید:توسعه شبکه همکاران سافران برای پشتیبانی از موتورهای لیپ

شرکت CRT سابقه طولانی در ارائه خدمات تعمیر و بازسازی قطعات موتور به‌ویژه پره‌های موتورهای خانواده CFM56، لیپ و همچنین موتور توربوفن پرقدرت GE-90 را در کارنامه دارد. شرکت CRT پنجمین عضو شبکه مراکز تعمیر قطعه متعلق به سافران خواهد شد. چهار عضو دیگر این شبکه شامل دو تاسیسات در فرانسه، یک مرکز در ایالت فلوریدای آمریکا و یک مرکز در مکزیک است. بنابر اعلام سافران این شرکت قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون دلاری دومین مرکز تعمیر قطعه خود در مکزیک را تا سال ۲۰۲۶ راه‌اندازی نماید.

با پیوستن شرکت CRT به شبکه تعمیرات قطعات موتورهای هوایی سافران در آمریکای شمالی، ظرفیت ارائه خدمات این مجموعه به ۱۵۰ موتور در سال می‌رسد و انتظار می‌رود این ظرفیت تا سال ۲۰۳۰ به ۳۵۰ موتور در سال برسد. بنابر اعلام سافران، تاکنون بالغ بر ۷۵۰۰ دستگاه انواع موتور توربوفن روزآمد لیپ در خدمت عملیاتی هستند و سفارش قطعه برای بیش ‌از ۱۰،۶۰۰ دستگاه دیگر ارائه شده‌است. برآوردها نشان می‌دهد در یک دهه پیش‌رو ارزش بازار خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای خانواده لیپ در سراسر دنیا به ۳۳.۵ نیم میلیارد دلار برسد.

 منبع:

aviationweek

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها