با انتشار گزارش عملکرد سه بازیگر اصلی صنعت توربین گاز جهان، تصویر روشن‌تری از وضعیت بازار و رقابت این شرکت‌های نام آشنا در سه ماهه نخست سال 2019 در دست است. در حالی که، جی‌ئی در مدت مشابه در سال 2018، هیچ فروشی را تجربه نکرده بود، اما در گزارش سال جاری، به فروش سه واحد توربین گاز به شرکت تولید برق توکیو اشاره کرده‌است. بطور کلی، جی‌ئی با دریافت شش سفارش، رتبه اول را دارد و میتسوبیشی و زیمنس به ترتیب پنج و چهار سفارش برای توربین‌های گاز خود در سه ماهه نخست سال جاری میلادی را تجربه کرده‌اند. مدیر عامل جی‌ئی در گردهمایی سالیانه این غول بازار انرژی در روز هشتم ماه می، از سود 80 میلیون دلاری در سه ماهه اول سال 2019 خبر داد.

در پاییز سال 2018، جی‌ئی تغییراتی را در ساختار خود ایجاد کرد و واحد عملیات توربین‌های گاز را مستقل نمود. در سپتامبر 2018، زیمنس از تعدیل 2900 نفر از کارکنان خود طی دو سال آینده خبر داد. جی‌ئی نیز در اواخر سال 2017 اعلام کرد 12000 شغل در واحد تولید توان خود را تعدیل خواهد کرد. یک نشریه آلمانی چندی پیش از توافق زیمنس و میتسوبیشی برای ادغام واحد‌های توربین گاز خود خبر داد. اما هیچ یک از این دو شرکت خبر مذکور را تأیید نکردند. بیش از 7500 واحد توربین گاز تولیدی جی‌ئی در نقاط مختلف دنیا نصب شده‌اند.

منبع:

POWER

 

*بدعهدی جنرال الکتریک و زیمنس و ابراز علاقمندی میتسوبیشی برای حضور در بازار روسیه

Sending
امتیاز کاربران
0 (0 votes)
در باره ی نویسنده

Pesg Author

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *