ارزیابی آیروآکوستیک

آزمایشگاه آیروآکوستیک پیشرانش (AAPL) در اکتبر 1991، اندکی پس از تکمیل گنبد. دستگاه تست آکوستیک نازل در سمت چپ و دستگاه بالابر برقی در سمت راست قرار دارد.

یک موتور J-47 جنرال الکتریک که در سال 1954 بر روی یک ریگ اندازه‌گیری در خارج از آشیانه مرکز گلن ناسا نصب شد. از آن برای آزمایش اثربخشی صفحه پشت نازل برای کاهش صدای روی زمین در فرودگاه‌ها استفاده می‌شد.

تاسیسات بالابر برقی که در نوامبر 1989 پس از توقف عملیات به دلیل شکایت ساکنان در رابطه با نویز بالا متوقف شد.

ساخت گنبد ژئودزیکی بر فراز تاسیسات بالابر برقی در ژانویه 1991.

تست نازل موتور لیرجت در دستگاه تست آکوستیک نازل در سال 2018.

تجهیز تحقیقاتی پیشرانش توربوفن موسوم به DART شامل یک موتور توربوفن DGEN 308 است که برای انجام مجموعه‌ای از تحقیقات قبل از آزمایش با موتورهای توربوفن در مقیاس کامل استفاده می‌شود.

” بخوانید: تلاش ناسا در جهت کاهش صدای موتور هواپیما

منبع:

nasa

Sending
امتیاز کاربران
0 (0 votes)
در باره ی نویسنده

مدیریت

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *