نیروگاه شعیبیه

جنرال الکتریک قرارداد سرویس جدید در کویت بدست آورد

قرارداد سرویس نیروگاه شعیبیه شمالی

جنرال الکتریک از امضای قرارداد با یک شرکت دو ملیتی، در قالب توافقنامه سرویس بلندمدت چندساله برای پشتیبانی از یک نیروگاه در کویت خبر می‌دهد. شرکت TNB REMACO، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک مالزی و کویت، کارفرمای بخش کسب‌وکارهای نیروگاهی GE Vernova در این قرارداد به شمار می‌رود. در قالب این قرارداد ۵ ساله، ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی از توربین‌های گاز نصب‌شده در نیروگاه ۸۷۶ مگاواتی شعیبیه شمالی در کویت توسط شرکت آمریکایی جنرال الکتریک تعهد شده‌است. این قرارداد بخشی از برنامه جامع وزارت آب، برق و انرژی‌های تجدیدپذیر کویت برای بروزرسانی زیرساخت‌های تولید توان در این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس است.

نیروگاه شعیبیه

نیروگاه شعیبیه شمالی از سه واحد تولید برق تامین شده که هر کدام به یک واحد توربین گاز GE9F.03 مجهز هستند. در قالب این قرارداد سرویس جدید، شرکت GE Vernova متعهد شده تا این ماشین‌ها را بروزرسانی کند و بخش داغ و محفظه احتراق آن‌ها را با هدف کاهش آلایندگی و افزایش بهره‌وری جایگزین نماید. همچنین در قالب اجرای این پروژه ارتقا، عمر عملیاتی این قطعات افزایش یافته و مدت زمان بین بازه‌های بازرسی طولانی‌تر می‌شود. همچنین GE Vernova نرم‌افزار مدیریت عملکرد خود موسوم به APM را در این نیروگاه نصب خواهد کرد و نسبت به تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات تعمیر قطعه و پشتیبانی میدانی، به نیروگاه کویتی متعهد خواهد بود.

” بخوانید: توربین گاز کلاس F زیمنس برای نیروگاهی در کویت

جنرال الکتریک حضوری با سابقه در صنعت نیروگاهی کویت دارد و نزدیک به یک سوم برق تولیدی این کشور توسط تجهیزات جنرال الکتریک تامین می‌شود.

منبع:

ge

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #پروژه ارتقا #پروژه‌های نیروگاهی #محفظه احتراق

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها