آزمایش موتورهای توربوشفت

تست ‌استند جدید روسیه برای آزمایش موتورهای توربوشفت

آزمایش موتورهای توربوشفت

شرکت گاتچینا وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، از راه‌اندازی یک تست ‌استند جدید برای آزمایش و ارزیابی موتورهای توربوشفت خبر می‌دهد. این تجهیز تست بطور ویژه موتورهای خانواده TV3-117 ویژه نصب بر روی انواع بالگردها را آزمایش می‌کند. شرکت گاتچینا، بخشی از مجموعه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی است که تحت عنوان گروه UEC-Service فعالیت می‌کند.

کار بر روی ساخت و راه‌اندازی این تست ‌استند از سال ۲۰۲۳ آغاز شد و آزمایش‎‌های اولیه برای اطمینان از سطح کارکرد آن، در دسامبر سال گذشته میلادی به پایان رسید. علاوه بر این، در سال جاری میلادی، در قالب برنامه تایید صلاحیت و صحه‌گذاری این تست ‌استند با هدف دریافت گواهینامه‌های لازم از مراجع قانونی آزمایش‌های مرتبط بر روی آن انجام شده‌است.

بخوانید: آزمایش موتور توربوشفت سافران با ۱۰۰ درصد سوخت پایدار هوایی

بنابر برنامه‌ریزی انجام‌شده برای مجموعه شرکت‌های سرویس UEC انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۵، حجم فعالیت‌های تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی در این شرکت‌ها به میزان قابل‌ملاحظه‌ای افزایش یابد. از این رو، مدیران ارشد شرکت گاتچینا، راه‌اندازی این تست‌ استند را بعنوان بخشی از برنامه آماده‌سازی و تجهیز خود برای پاسخگویی به نیازهای بازار و منطبق بر هماهنگی با سایر شرکت‌های عضو اتحادیه موتورسازان روسیه قلمداد می‌کنند.

بخش سرویس UEC شامل سه مرکز اصلی در روسیه است که بطور ویژه بر روی ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برای انواع موتورهای بالگرد، هواگرد و همچنین توربین‌های گاز صنعتی تمرکز دارد. علاوه بر شرکت‌های هواپیمایی روسی، از شرکت گازپروم بعنوان یکی از مشتریان اصلی این مجموعه یاد می‌شود.

 منبع:

uecrus

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها