موفقیت میتسوبیشی در بازار چین

میتسوبیشی موفقیت خود در بازار چین را جشن گرفت

موفقیت میتسوبیشی در بازار چین

شرکت ژاپنی میتسوبیشی، طی مراسمی رسمی در چین، موفقیت‌های خود در بازار توربین گاز این کشور را جشن گرفت. بر اساس اعلام میتسوبیشی، مجموع سفارش‌های دریافتی برای توربین‌های گاز ساخت این شرکت در قالب همکاری با شریک چینی، به ۱۵۰ واحد رسیده‌است. شرکت دانگ فنگ توربین از مجموعه‌های وابسته به هلدینگ بزرگ دانگ فنگ الکتریک، به‌عنوان شریک چینی میتسوبیشی در حوزه توربین گاز فعالیت دارد.

در مراسم مذکور، علاوه بر مدیران ارشد شرکت‌های میتسوبیشی و دانگ فنگ، رئیس گروه صنعتی هواننگ، به‌عنوان مشتری یکصد و پنجاهمین واحد توربین گاز میتسوبیشی در چین نیز حاضر بود. شرکت دانگ فنگ توربین، علاوه بر بازاریابی برای محصولات میتسوبیشی و پشتیبانی از توربین‌های گاز این شرکت در چین، جز سه شرکت اصلی ارائه‌دهنده خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی و ساخت قطعه برای توربین‌های بخار، توربین‌های گاز و تجهیزات جانبی نیروگاهی در کشور چین به شمار می‌رود.

از سال ۲۰۰۳ تاکنون، میتسوبیشی بطور تدریجی مجوز ساخت برخی از قطعات و مجموعه‌های خود را به شرکت دانگ فنگ توربین اعطا کرده‌است. همچنین میتسوبیشی و دانگ فنگ در سال ۲۰۰۴ یک شرکت مشترک در چین راه‌اندازی کردند که هدف از راه‌اندازی آن، پشتیبانی از بهره‌برداران چینی توربین‌های گاز میتسوبیشی قلمداد شده‌است.

چین از جمله بازارهای پویای صنعت نیروگاهی است و میتسوبیشی نیز نگاه ویژه‌ای برای افزایش سهم خود در این بازار به ویژه برای توربین‌های گاز جهت نصب در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی داده‌است. نرخ رشد تقاضا برای توربین‌های گاز ساخت میتسوبیشی در بازار چین به واسطه پشتیبانی شرکت دانگ فنگ، در سال‌های اخیر فزاینده بوده و این نرخ در سال ۲۰۲۴، با افزایش ۵۰ درصدی روبرو بوده‌است.

منبع:

mhi

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها