در این ویدئو، فن، کمپرسور، محفظه احتراق و قسمت‌های دیگر موتور جدید جی‌ئی9اِکس از نمایی نزدیک‌تر به نمایش درآمده‌است. گفته می‌شود پره‌های فن این موتور با استفاده از آخرین فناوری‌های کامپوزیت‌های نسل چهارم ساخته شده‌است. کمپرسور این موتور با نسبت فشار 27، بالاترین نسبت فشار را در تاریخ هوانوردی دارد. در محفظه احتراق از فناوری احتراق رقیق بهره گرفته شده‌است. گفتنی است جی‌ئی9اِکس نسبت به جی‌ئی90-115بی، ده درصد مصرف سوخت کمتری دارد. این موتور در سال 2020، بر روی هواپیمای جدید بوئینگ777 نصب خواهد شد.

 

 

منبع:

GE Aviation

 

*تایید صلاحیت پروازی موتور توربوفن پرقدرت GE9X

*قلب GE9X، مونتاژ و تست [فیلم]

Sending
امتیاز کاربران
0 (0 votes)
در باره ی نویسنده

Pesg Author

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *