آلایندگی کربن

تعهد جنرال الکتریک به حذف آلایندگی کربن تا ۲۰۳۰

جنرال الکتریک برنامه‌ای را دنبال می‌کند که در قالب آن، تجهیزات و محصولات این شرکت در چرخه بهره‌برداری عملیاتی تا سال ۲۰۳۰ به‌طور کامل آلایندگی کربن را حذف خواهند کرد. تعهد این شرکت فناور آمریکایی، شامل هزار نیروگاه و تاسیسات مختلف در اقصی نقاط جهان می‌شود که تجهیزات این شرکت را به کار گرفته‌اند. پیش از این نیز، هدف‌گذاری مشابهی تا سال ۲۰۲۰ مبتنی بر سرمایه‌گذاری داخلی جی‌ئی انجام شده بود که این شرکت آن را محقق کرده‌است.

در قالب برنامه پیشین، در بازه زمانی بین ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹، جنرال الکتریک موفق به کاهش ۲۱ درصدی آلایندگی کربن شده بود. مدیران ارشد جنرال الکتریک، تمرکز برنامه جاری برای حذف آلایندگی کربن را بیش از پیش برای مشتریان خاورمیانه و شمال آفریقا معطوف کرده‌اند. در عین حال، فعالیت‌های جنرال الکتریک در حوزه تولید منابع تامین انرژی تجدید‌پذیر نیز پر شتاب شده‌ و با روندی فزاینده عرضه این محصولات به مشتریان دنبال می‌شود.

پلتفرم توربین‌های بادی دو مگاواتی جنرال الکتریک با استقبال خوبی در بازار روبرو شده و تاکنون بیش از ۲۰ گیگاوات ظرفیت نصب‌شده در سراسر جهان را به ثبت رسانده که برق تولیدی توسط آن برای تامین نیاز ۶ میلیون خانوار کافی است. ناوگان توربین‌های گاز نصب‌شده جنرال الکتریک در سراسر جهان شامل ۷۵۰۰ ماشین، تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون ساعت عملیاتی را به ثبت رسانده و این شرکت امیدوار است با عرضه ماشین‌های روزآمد کلاس ‌اچ‌ای با دو رکورد جهانی بهره‌وری، سهم بزرگ خود در بازار را برای مدت‌های طولانی حفظ نماید.

 

منبع:

utilities-me

 

*قلدر تازه وارد جنرال الکتریک

*افتتاح مرکز جدید پشتیبانی از توربین‌های مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها