رولز رویس

رولز رویس بخشی از کسب و کار خود را به یک شرکت روس می‌فروشد

رولز رویس بخشی از کسب و کار خود در قالب شرکت برگن اِنجینز، متخصص تولید موتورهای گازسوز و دیزلی سرعت متوسط را به شرکت تی‌‌ام‌اچ اینترنشنال می‌فروشد. رولز رویس از امضاء توافقنامه با شاخه بین‌المللی گروه صنعتی روسی تی‌ام‌اچ خبر می‌دهد. ارزش تقریبی این معامله ۱۵۰ میلیون یورو اعلام شده‌است. این اقدام رولز رویس، بخشی از برنامه این شرکت برای کسب درآمد ۲ میلیارد یورویی از واگذاری بخش‌های مختلف خود است.

قرار است شرکت نروژی برگن انجینز به‌عنوان یک واحد کسب و کاری مستقل برای تی‌ام‌اچ اینترنشنال کار کند. شاخه بین‌المللی تی‌ام‌اچ، مقر اصلی خود را در سوئیس واقع کرده و در کشورهای آرژانتین، کوبا، مصر، آلمان، مجارستان، اسرائیل و آفریقای جنوبی نیز فعالیت دارد. بر اساس توافق، رولز رویس مالکیت کارخانه تولید موتورهای سرعت متوسط، کارگاه خدماتی و واحد ریخته‌گری در نروژ را به شرکت روسی تی‌ام‌اچ واگذار خواهد کرد. علاوه ‌بر این، ظرفیت‌های طراحی، طراحی نیروگاهی و موتورهای گازسوز و دیزل‌سوز خود و شبکه جهانی تعمیر و نگهداری و پشتیبانی در ۷ کشور مختلف نیز به این شرکت تحویل داده‌ می‌شود.

شرکت برگن انجینز از سال ۱۹۴۶ تاکنون بیش از ۷ هزار واحد موتور را برای مصارف نیروگاهی و دریایی به مشتریانی در سراسر دنیا فروخته و بیش از ۴ هزار واحد از این ماشین‌ها هنوز در خدمت عملیاتی هستند. توان موتورهای تولیدی توسط برگن انجینز، بین ۱۴۰۰ تا ۱۱۸۳۰ کیلووات است. این شرکت نروژی از سال ۱۹۹۹ به رولز رویس پیوست و هم‌اکنون بیش از ۹۵۰ نفر برای آن کار می‌کنند. در‌آمد این شرکت در سال ۲۰۱۹، از مرز ۲۳۹ میلیون یورو تجاوز کرده‌است.

منبع:

Diesel & Gas Turbine

 

*رولزرویس علت خوردگی پره‌های موتور ترنت اکس‌دبلیوبی را بررسی می‌کند

*رولزرویس موتور اولترافن را با سوخت هوایی پایدار آزمایش می‌کند

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها