نیروگاه

تجهیزات وارتسیلا برای نیروگاه صنعتی کوچک در نیجریه

وارتسیلا تجهیزات موردنیاز برای یک نیروگاه ۷۰ مگاواتی، جهت استقرار در کارخانه سیمان‌سازی سوکوتو در نیجریه را تامین خواهد کرد. این نیروگاه جهت تامین نیاز تجهیزات صنعتی این کارخانه، بطور مستقل و فارغ از شبکه توزیع برق ملی نیجریه راه‌اندازی خواهد شد. دو سال پیش، سفارش مشابهی از همین مشتری برای یک نیروگاه ۵۰ مگاواتی به شرکت فنلاندی وارتسیلا ارائه شده بود.

در قالب پروژه جدید، هفت دستگاه موتور وارتسیلا ۳۴دی‌اف تامین خواهد شد. انتظار می‌رود تحویل این ماشین‌ها، تا نیمه سال ۲۰۲۲ به طول انجامد و نیروگاه تا سال ۲۰۲۳، بطور کامل عملیاتی خواهد شد. ماشین‌های سفارش داده‌شده در سال ۲۰۱۹ و سفارش‌های جدید برای موتور وارتسیلا ۳۴دی‌اف، همگی از گاز مایع طبیعی ال‎‌ان‌جی بعنوان سوخت استفاده می‌کنند. ‌اما در عین حال امکان استفاده از گازوئیل و سوخت‌های جایگزین دیگر در صورت عدم دسترسی به ال‌ان‌جی برای استفاده از این موتورها وجود دارد.

مدیران ارشد وارتسیلا، استقبال بازار از موتورهای دوگانه‌سوز خود را بخاطر انعطاف‌پذیری بالای عملیاتی آنها مورد توجه قرار داده و کسب بازارهای بیشتر در قاره آفریقا را با جدیت دنبال می‌کند. گروه صنعتی بی‌یو‌ای، بزرگترین تولیدکننده سیمان در نیجریه بشمار می‌رود که از موتورهای وارتسیلا در تاسیسات خود استفاده می‌کند. بنابر ادعای مدیران این شرکت صنعتی، استفاده از موتورهای دوگانه‌سوز وارتسیلا در مقایسه با نیروگاه‌های مازوت‌سوز ۳۰ درصد صرفه‌جویی از حیث هزینه دربردارد.

 

منبع:

Diesel & Gas Turbine

 

*موتورهای وارتسیلا برای یک مشتری در نیجریه

*بازسازی نیروگاه نیجریه توسط جنرال الکتریک

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها