شرکت برق تایوان

سفارش شش واحد کامل توربین گاز جنرال الکتریک توسط شرکت برق تایوان

سفارش توربین گاز توسط شرکت برق تایوان

جنرال الکتریک برای تامین شش واحد کامل توربین گاز LM2500XPRESS، از شرکت برق تایوان موسوم به TPC، با هدف ارتقاء انعطاف‌پذیری شبکه برق و به منظور استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، سفارشی را دریافت کرده‌است. انتظار می‌رود مراحل ساخت نیروگاه گازی ۱۷۵ مگاواتی تونگ هسیائو TPC، تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ به اتمام برسد. این نیروگاه شامل سه واحد سیکل ترکیبی ۸۹۲ مگاواتی با مجموع توان خروجی حدود ۲۶۷۷ مگاوات خواهد بود.

” بخوانید: قرارداد تامین تجهیزات نیروگاه‌های سینتا و تایچانگ تایوان برای جنرال الکتریک

هر یک از پکیج‌های توان LM2500XPRESS جنرال الکتریک شامل یک بسته مدولار توربین گاز مشتق‌شده از موتور هوایی GE LM2500 است که در هر دو پیکربندی سیکل ساده و ترکیبی و همچنین سیستم کنترل انتشار بکار می‌روند. این واحدها که متعلق به صنعت هوانوردی هستند، در پیکربندی سیکل ساده، حداکثر ۳۴ مگاوات با بهره‌وری ۳۹.۵ درصد و در حالت سیکل ترکیبی، تا ۴۷ مگاوات با بهره‌وری ۵۴.۴ درصد توان تولید می‌کنند و می‌توانند در مدت پنج دقیقه از شرایط صفر شروع به کار کرده و روشن خاموش کردن‌های روزانه کمترین اثر را روی تعمیرات و نگهداری آن‌ها دارند.

” بخوانید: قرارداد تامین تجهیزات نیروگاه‌ چیا هوت تایوان برای جنرال الکتریک

بنابر اعلام مدیرعامل جنرال الکتریک گاز پاور، با افزایش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و جایگزین کردن سوخت‌ زغال‌سنگ، فرصت‌هایی برای تایوان در جهت دستیابی به فناوری‌های گاز سریع، انعطاف‌پذیر و کارآمدتر فراهم می‌شود. علاوه بر آن تایوان با بهبود شبکه توزیع برق خود قادر خواهد بود تا جوابگوی تقاضای برق در آینده باشد.

کلمات کلیدی: 

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی #پروژه های نیروگاهی #انرژی تجدیدپذیر #نیروگاه سیکل ترکیبی

منبع:

powerengineeringint

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها