UEC در بازار داخلی روسیه

افزایش حضور UEC در بازار داخلی روسیه

UEC در بازار داخلی روسیه

حضور UEC در بازار داخلی روسیه افزایش یافته‌است. هلدینگ معظم دولتی روستک، واحدهای توربین گازی تولیدی داخلی خود را به میادین نفت و گاز شرکت گازپروم در سیبری عرضه کرده‌است. واحدهای GTA-6RM تولیدشده توسط اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، با دو نوع سوخت شامل گاز و سوخت دیزل کار می‌کنند. این واحدها، از سال ۲۰۱۴، توسط شرکت ریبینسک با هدف اجرای پروژه‌های سفارشی تولید شده‌اند.

سهم کنونی UEC از بازار توربین‌های گاز تولید توان در روسیه، حدود ۳۰ درصد است. با خروج شرکت‌های غربی، این شرکت قصد دارد حضور خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد و جایگزین سازندگان خارجی در این بخش از صنعت شود.

مزیت تجهیزات توربین گاز UEC نسبت به همتایان غربی در این است که مجموعه تست‌ واحدها و آماده‌سازی کامل در محل شرکت تولیدکننده انجام می‌شود. این امر باعث می‌شود تا دو تا سه برابر زمان نصب و راه‌اندازی کاهش یابد که به طور قابل‌توجهی هزینه ساخت تاسیسات را نیز کاهش می‌دهد. علاوه بر این، واحدهای نیروگاه توربین گازی GTA-6RM و GTA-16 از نظر هزینه‌های چرخه عمر، جذابیت بیشتری برای کاربران روسی دارند.

بسیاری از شرکت‌هایی که قبلا بر روی تجهیزات خارجی تمرکز داشتند، اکنون به تولیدکنندگان روسی روی آورده‌اند. بنابر اعلام روستک، این هلدینگ تجهیزات قابل اعتمادی تولید می‌کند و قادر به حل مشکل جایگزینی واردات است.

منبع:

gazeta-rybinsk

#اتحادیه موتورسازان روسیه #روستک #گاز پروم #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها