تعمیر موتورهای V2500

توافق با خطوط هوایی اردن برای تعمیر موتورهای V2500

تعمیر موتورهای V2500 برای خطوط هوایی اردن

شرکت هواپیمایی سلطنتی اردن، از امضای قرارداد تعمیر موتورهای V2500 نصب‌شده بر روی نه فروند از هواپیماهای عملیاتی خود خبر می‌دهد. در قالب این قرارداد، پانزده فرآیند تعمیر و بازسازی موتور در مدت سه سال انجام می‌شود که انتظار می‌رود نخستین مورد آن، تا پیش از پایان سال جاری تکمیل شود. موتور توربوفن V2500، محصول شرکت بین‌المللی موتورهای هوایی IAE است. این کنسرسیوم، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک پرت‌اندویتنی، شرکت موتورهای هوایی MTU و شرکت ژاپنی JAEC است.

شرکت هوایی سلطنتی اردن، به‌عنوان ایرلاین حامل پرچم این کشور، از سال ۱۹۶۳ فعالیت خود را آغاز کرده‌است. این شرکت، شبکه پروازی مفصلی به مقاصد گوناگون در اروپا، آمریکا، کانادا، شمال آفریقا و شرق دور را از مبدا امان مدیریت می‌کند. همچنین، ناوگان هواپیماهای باربری خطوط هوایی اردن، به مقاصد مختلف در اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه خدمت‌رسانی می‌کند.

خانواده موتورهای توربوفن V2500، از سال ۱۹۸۹ وارد خدمت عملیاتی شدند و تاکنون بیش از ۷,۸۰۰ دستگاه از آن‌ها بر روی حدود ۳,۵۰۰ جت مسافربری نصب شده‌اند. این موتورها توسط ۱۵۰ کاربر مختلف در ۸۰ کشور، در نقاط مختلف دنیا بکار گرفته شده‌اند. میانگین عمر ناوگان عملیاتی موتورهای خانواده V2500، حدود ۱۲.۸ سال گزارش شده‌است. در مجموع، هواپیماهای مجهز به موتورهای V2500، بالغ بر ۱۳۵ میلیون پرواز را در قالب ۲۵۰ میلیون ساعت پروازی انجام داده‌اند.

شرکت پرت‌اندویتنی با همکاری کنسرسیوم IAE، خدمات متنوعی برای موتورهای V2500، از جمله پشتیبانی از قطعات عمردار LLP و پشتیبانی از فرآیندهای تعمیر، نگهداری و بازسازی در مراکز متعدد در نقاط مختلف جهان را ارائه می‌کند.

منبع:

asianaviation

#تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #پرت‌اندویتنی #موتور هوایی #موتور توربوفن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها