موتورهای ایرلاین چینی

رولزرویس توافق‌نامه پشتیبانی از موتورهای ایرلاین چینی را امضا کرد

خدمات پشتیبانی از موتورهای ایرلاین چینی

رولزرویس توافق‌نامه خدمات سرویس و پشتیبانی از موتورهای ترنت۷۰۰ نصب‌شده بر روی ده فروند جت مسافربری ایرباس A330، متعلق به شرکت چاینا ایسترن ایرلاین را با یک شرکت چینی به امضا رساند. قرارداد پشتیبانی از موتورهای ایرلاین چینی در قالب بسته پشتیبانی رولزرویس موسوم به TotalCare ارائه می‌شود و مدت زمان آن دست‌کم پنج سال اعلام شده‌است. خبر امضای این توافق‌نامه، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی واردات چین که در روزهای پنجم تا دهم نوامبر ۲۰۲۲ در شانگهای برگزار می‌شود، اعلام گردید.

موتورهای توربوفن ترنت۷۰۰ محصول رولزرویس، از سال ۲۰۰۶ نیروی پیشران ناوگان هواپیماهای ایرباس A330 شرکت چاینا ایسترن را تامین می‌کنند. ناوگان هواپیماهای ایرباس A330 چاینا ایسترن، بالغ بر ۵۰ فروند است که همگی به موتور ترنت۷۰۰ مجهز شده‌اند.

بسته خدماتی TotalCare، علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی، با استفاده از داده‌برداری و پایش مستمر موتورها در حین عملیات پروازی، ضمن کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری، میزان دسترسی عملیاتی به آن‌ها را به حداکثر میزان ممکن افزایش می‌دهد.

چاینا ایسترن به‌عنوان هفتمین ایرلاین بزرگ دنیا، ناوگانی متشکل از ۷۸۰ فروند هواپیما را در اختیار دارد. سابقه پشتیبانی رولزرویس از موتورهای ترنت۷۰۰ این ایرلاین، بالغ بر ۱۵ سال است. خانواده موتورهای توربوفن ترنت۷۰۰، تاکنون بیش از ۶۸ میلیون ساعت پروازی را به ثبت رسانده‌اند. این موتور همچنین، بیشترین میزان نیروی پیشران، در میان گزینه‌های قابل‌نصب بر روی هواپیماهای A330 را به خود اختصاص داده‌است. موتورهای ترنت۷۰۰، بر روی بیش از ۹۰ درصد از ناوگان عملیاتی ایرباس A330 موجود در چین نصب شده‌اند.

منبع:

rolls-royce

#رولزرویس #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #موتور ترنت #موتور توربوفن #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها