نیروگاه ایرلند

جنرال الکتریک نیروگاه ۲۰۰ مگاواتی ایرلند را تجهیز می‌کند

تجهیز نیروگاه ایرلند به ماشین‌های LM2500XPRESS

جنرال الکتریک تجهیزات لازم برای نصب در نیروگاه موقت ۲۰۰ مگاواتی جدید در دوبلین پایتخت ایرلند را تامین خواهد کرد. در این نیروگاه، شش واحد توربین گاز مشتق از موتور هوایی LM2500XPRESS محصول جنرال الکتریک نصب خواهد شد. این تجهیزات در محوطه نیروگاه North Wall در پایتخت ایرلند مستقر می‌شوند و انتظار می‌رود طی چهار سال آینده، به‌عنوان واحد پشتیبان در تامین برق موردنیاز این منطقه، به ویژه در فصل زمستان وارد چرخه بهره‌برداری شود.

شرکت یونانی MYTILINEOS، به‌عنوان پیمانکار کلید در دست برای نصب و راه‌اندازی این نیروگاه انتخاب شده‌است. این نیروگاه از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند و قابلیت استفاده از هیدروژن به‌عنوان سوخت را نیز دارد. فناوری DLE بکار رفته در محفظه احتراق توربین‌های گاز جنرال الکتریک نصب‌شده در این نیروگاه، امکان ترکیب ۳۵ تا ۵۰ درصد هیدروژن و گاز طبیعی به‌عنوان سوخت این مجموعه را فراهم می‌کند.

شرکت یونانی انتخاب‌شده برای اجرای این پروژه، یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه انرژی به شمار می‌رود و تاکنون بیش از ۶۰ پروژه نیروگاهی در نقاط مختلف جهان را نصب و راه‌اندازی کرده‌است. در پروژه‌های این شرکت، به طور گسترده از توربین‌های گاز مشتق از موتور هوایی جنرال الکتریک استفاده شده و ظرفیت مجموع نصب‌شده آن‌ها به ۱.۵ گیگاوات می‌رسد.

مجموعه کامل تجهیزات نیروگاهی مبتنی بر ماشین LM2500XPRESS، تا میزان ۹۵ درصد به صورت ماژول‌های آماده نصب، به محل استقرار نهایی منتقل می‌شوند و نصب و راه‌اندازی یک واحد از این توربین گاز کمتر از دو هفته به طول می‌انجامد. توربین‌های گاز سفارش داده‌شده برای نیروگاه دوبلین، در تاسیسات جنرال الکتریک در مجارستان ساخته شده‌اند.

منبع:

dieselgasturbine

#جنرال الکتریک #پروژه‌های نیروگاهی #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها