مرکز تعمیر و نگهداری شانون

لوفت‌هانزا تکنیک فعالیت خود در اروپا را گسترش می‌دهد

مرکز تعمیر و نگهداری شانون لوفت‌هانزا تکنیک

لوفت‌هانزا تکنیک در قالب برنامه‌ای برای تقویت خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی خود در اروپا، مرکز شانون در ایرلند را گسترش می‌دهد. این گسترش شامل افزایش ظرفیت، توانمندی‌ها و نیروی انسانی فعال در این مرکز خواهد بود. انتظار می‌رود فضای کاری بالغ بر دو هزار مترمربع به کارگاه‌های مرکز شانون اضافه شود و همچنین ظرفیت تعمیر و نگهداری موتورهای خانواده CFM56 و V2500 تقویت شود. همچنین، قابلیت ارائه خدمات تعمیر‌، نگهداری و بازسازی برای موتورهای روزآمد لیپ و خانواده موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی به سبد کاری مرکز شانون در ایرلند افزوده خواهد شد.

مرکز شانون از سال ۱۹۹۲، در مناطق غربی ایرلند آغاز به فعالیت کرد و به طور ویژه بر روی تعمیر و بازسازی قطعات کمپرسور پرفشار و توربین کم‌فشار موتورهای CFM، V2500 و سایر موتورهای هوایی محصول جنرال الکتریک کار کرده‌است. قرار است فعالیت‌های عملیاتی در تاسیسات جدید، از سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ کلید بخورد و دستکم ۲۵ فرصت شغلی تخصصی جدید در این مرکز فراهم خواهد شد.

لوفت‌هانزا تکنیک در سه مرکز مختلف در ایرلند شامل دوبلین پایتخت این کشور، با بکارگیری ۳۰۰ نفر نیروی متخصص خدمات خود را ارائه می‌کند. همچنین در نوامبر ۲۰۲۲، سرمایه‌گذاری معادل ۲۸ میلیون یورو برای راه‌اندازی یک مجموعه سیار تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی در سلبریج انجام شده‌است.

منبع: 

aviationweek

#موتور هوایی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها