نیروگاه موبایل آمریکایی

نیروگاه موبایل آمریکایی برای اوکراین

ارسال نیروگاه موبایل آمریکایی به اوکراین

یک واحد توربین گاز مشتق از موتور هوایی TM2500 محصول شرکت آمریکایی جنرال الکتریک، با قابلیت استفاده در نیروگاه موبایل، اخیرا به اوکراین تحویل داده شده‌است. این تجهیز نیروگاهی، توسط یک فروند هواپیمای ترابری سنگین آنتونوف۱۲۵ اوکراین، از آریزونای آمریکا به این کشور منتقل شده‌است. دولت آمریکا این پروژه را در قالب برنامه کمک‌های خارجی خود به اوکراین انجام داده و هزینه آن را به جنرال الکتریک پرداخته‌است.این توربین گاز ۲۸ مگاواتی، قادر است برق موردنیاز ۱۰۰ هزار خانوار در اوکراین را تامین کند. برای نصب و راه‌اندازی این نیروگاه موبایل آمریکایی زمانی کمتر از چند هفته موردنیاز است.

” بخوانید: نیروگاه موبایل جنرال الکتریک به داد کالیفرنیا می‌رسد

جنرال الکتریک این توربین گاز صنعتی را با الهام از موتور توربوفن CF6 توسعه داده‌است. این موتور، نیروی پیشران هواپیماهای بوئینگ B747 و ایرباس A310 را تامین می‌کند. زمان راه‌اندازی توربین گاز TM2500 تنها پنج دقیقه است و انعطاف‌پذیری عملیاتی آن بسیار بالا است. این ماشین روزآمد همچنین قابلیت استفاده از ترکیب ۸۵ درصدی هیدروژن در سوخت خود را دارد.

جنرال الکتریک در مدت بیش از ۲۰ سال تاکنون، بالغ بر ۳۰۰ واحد از این ماشین را به مشتریان در ۳۰ کشور مختلف فروخته و مجموع ساعات عملیاتی ثبت‌شده توسط ناوگان عملیاتی این توربین گاز مشتق از موتور هوایی، از مرز شش میلیون ساعت تجاوز کرده‌است.

منبع:

GE

#جنرال الکتریک #توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها