نیروگاه سیکل ترکیبی اورنج کانتی تگزاس

کلنگ‌زنی برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی جدید در تگزاس

نیروگاه سیکل ترکیبی اورنج کانتی تگزاس

شرکت آمریکایی انترجی، از کلنگ‌زنی پروژه ساخت و راه‌اندازی نیروگاه ۱۲۱۵ مگاواتی سیکل ترکیبی اورنج کانتی در جنوب شرق ایالت تگزاس خبر می‌دهد. نزدیک به ۲۰۰ نفر، از جمله فرماندار تگزاس و سایر مقامات محلی در این مراسم حاضر بودند. این نیروگاه در بزرگترین منطقه صنعتی آمریکا واقع شده و در مراحل اولیه بهره‌برداری عملیاتی، امکان استفاده از ترکیب ۳۰ درصدی هیدروژن در سوخت گاز طبیعی را دارد.

” بخوانید: نیروگاه جدید تگزاس با قابلیت استفاده از هیدروژن

شرکت ژاپنی میتسوبیشی، دو واحد توربین گاز پرقدرت M501JAC را به همراه توربین بخار، ژنراتور بازیافت حرارتی بخار و سامانه کنترل نیروگاهی برای این پروژه تامین می‌کند. بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، این نیروگاه به تدریج استفاده از هیدروژن در سوخت خود را افزایش می‌دهد تا زمانی که امکان استفاده از ترکیب ۱۰۰ درصدی این سوخت را داشته باشد.

یک کنسرسیوم متشکل از شرکت متیسوبیشی و دو مجموعه آمریکایی، به‌عنوان پیمانکار کلید در دست این پروژه را اجرا می‌کنند و شرکت آمریکایی انترجی بهره‌بردار آن خواهد بود. هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار برآورد شده‌است. برآوردها نشان می‌دهد که راه‌اندازی این نیروگاه بالغ بر ۱.۸ میلیارد دلار به توسعه اقتصادی جنوب شرق تگزاس در آینده‌ای نزدیک کمک خواهد کرد.

منبع:

power-eng

#نیروگاه سیکل ترکیبی #پروژه‌های نیروگاهی #میتسوبیشی #سوخت هیدروژن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها