نیروگاه ایرشینگ

توربین گاز آنسالدو انرجیا برای نیروگاه آلمانی

راه‌اندازی نیروگاه ایرشینگ ۶ آلمان با توربین گاز آنسالدو انرجیا

آنسالدو انرجیا، از راه‌اندازی توربین گاز پرقدرت خود در واحد ۶ نیروگاه ایرشینگ در ایالت باواریا آلمان خبر می‌دهد. پس از سنکرون‌کردن این واحد نیروگاهی، برق تولیدی آن به شبکه توزیع برق آلمان تحویل داده شده‌است. شرکت ایتالیایی آنسالدو انرجیا به‌عنوان پیمانکار کلید در دست، نیروگاه سیکل ساده ایرشینگ ۶ را راه‌اندازی کرده‌است.

تجهیزات آنسالدو شامل یک واحد توربین گاز پرقدرت A94.3A و ژنراتورهای متصل به آن، مجموعا توانی معادل ۳۰۰ مگاوات برای این نیروگاه آلمانی تامین می‌کنند. مالکیت این نیروگاه برعهده شرکت یونیپر است.

آنسالدو انرجیا در سال‌های اخیر با مشکلات متعددی روبرو بوده و چندی پیش اعتصاب پردامنه کارکنان آن، این شرکت را در معرض فروپاشی قرار داد. حمایت‌های دولت ایتالیا و تغییر در سطوح کلان مدیریتی، فرصت‌هایی برای بازگشت این شرکت فناور ایتالیایی به ثبات اقتصادی را فراهم کرده‌است.

” بخوانید: آنسالدو انرجیا مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد

پروژه ایرشینگ ۶ نخستین تجربه آنسالدو انرجیا در نصب تجهیزات خود در یک نیروگاه آلمانی، در قامت پیمانکار کلید در دست به شمار می‌رود. این مسیر ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود به زودی آنسالدو انرجیا با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ساده مارباخ، دومین تجربه مشابه در آلمان را به نام خود ثبت کند.

منبع:

dieselgasturbine

#آنسالدو انرجیا #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها