توربین های گاز کوچک مان انرژی

واگذاری بخش توربین های گاز کوچک مان انرژی به چین

توربین های گاز کوچک مان انرژی

شرکت آلمانی مان انرژی، از فروش واحد کسب‌وکاری توربین گاز خود به یک شرکت چینی خبر می‌دهد. شرکت چینی لانگ‌جیانگ به طور اختصاصی بر توسعه و تولید توربین‌های گاز کوچک و متوسط با محدوده توان خروجی ۵ تا ۵۰ مگاوات تمرکز دارد. این شرکت همچنین در حوزه فناوری‌ها و تجهیزات احتراقی نیز فعالیت می‌کند. شرکت لانگ‌جیانگ زیرمجموعه شرکت دولتی کشتی‌سازی چین موسوم به CSSC به شمار می‌رود و مقر اصلی آن در هاربین واقع شده‌است.

با واگذاری کسب‌وکارهای موتورهایی با توربین‌های گاز کوچک و متوسط توسط شرکت آلمانی مان انرژی، انتظار می‌رود از اینجا به بعد تمرکز فعالیت‌های این مجموعه بر روی ارائه راه‌حل‌های ارتقا با هدف کاهش آلایندگی کربن، با تمرکز بر تولید قطعات برای پشتیبانی از ماشین‌های دوار باشد.

توربین‌های گاز خانواده MGT با ظرفیت بیشینه ۸ مگاوات، از محصولات شرکت مان انرژی به‌شمار می‌رود که در تاسیسات این مجموعه در شهرهای اوبرهاوزن و زوریخ تولید می‌شد. این ماشین‌ها برای مصارف محرک مکانیکی و همچنین تولید توان به کار گرفته می‌شوند.

” بخوانید: موافقت دولت اسپانیا با واگذاری بخشی از رولزرویس

بر اساس توافق با خریدار چینی، مقرر شده که پشتیبانی لازم از خط تولید این ماشین‌ها در دو شهر مذکور آلمان به مدت ۵ سال ارائه شود. همچنین خریدار چینی ملزم شده که تعهدات مان انرژی را در برابر مشتریان قدیمی و مشتریانی که سفارش خرید خود را برای توربین‌های گاز کوچک مان انرژی قطعی کرده‌اند دنبال کند.

در حال حاضر ۸۰ نفر در تاسیسات اوبرهاوزن با تمرکز بر تولید و مونتاژ و ۲۰ نفر در تاسیسات زوریخ با تمرکز بر ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و پشتیبانی و نصب و راه‌اندازی توربین‌های گاز کوچک مان انرژی مشغول به کار هستند. این در حالی است که مجموع کارکنان شرکت مان انرژی به ۲۴۰۰ نفر می‌رسد و فروش این واحد کسب‌وکاری به چین تاثیر قابل‌توجهی بر شاکله نیروی انسانی این شرکت نخواهد داشت.

مدیران ارشد این شرکت آلمانی، واگذاری کسب‌وکار توربین‌های گاز سبک خود به مشتری چینی را بخشی از راهبرد این مجموعه برای تمرکز بر راه‌حل‌های تامین انرژی پایدار و پشتیبانی از محصولات مرتبط در آینده اعلام کرده‌اند.

منبع:

oedigital

#توربین گاز صنعتی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها