واگذاری بخشی از رولزرویس

موافقت دولت اسپانیا با واگذاری بخشی از رولزرویس

واگذاری بخشی از رولزرویس

دولت اسپانیا با واگذاری بخشی از رولزرویس موافقت کرد. رولزرویس موافقت دولت اسپانیا را برای واگذاری شرکت ITP Aero از زیرمجموعه‌های خود، به یک کنسرسیوم سرمایه‌گذاری دریافت کرده‌است. بر اساس اعلام این شرکت سازنده موتور انگلیسی، تمام مجوزهای حقوقی لازم از نهادهای مسئول در اسپانیا، برای فروش این بخش اسپانیایی از کسب‌وکار رولزرویس اخذ شده‌است. رولزرویس انتظار دارد نزدیک به ۱.۸ میلیارد دلار از محل واگذاری ITP Aero بدست آورد.

” بخوانید: گزارش مالی رولزرویس در سه ماهه نخست ۲۰۲۲ ” 

کنسرسیوم سرمایه‌گذاری بین‌المللی باین کپیتال، مالکیت شرکت اسپانیایی ITP Aero را برعهده خواهد گرفت. شرکت ITP Aero، قطعات مختلف برای صنعت هوایی جهان تولید می‌کند که از این جمله می‌توان به ماژول توربین کم‌فشار برای موتورهای ترنت XWB، ترنت۱۰۰۰ و ترنت۷۰۰۰ محصول رولزرویس اشاره کرد. همچنین، تعمیر و ساخت قطعات برای موتورهای TP400 محصول Europrop International و موتور توربوفن دنده‌ای PW1100G محصول پرت‌اندویتنی، توسط ITP Aero انجام می‌شود.

در سال ۲۰۱۷، دولت اسپانیا، با انتقال ۵۳ درصد از سهام ITP Aero به رولزرویس موافقت کرد و زمینه برای پیوستن این شرکت اسپانیایی به رولزرویس در آن زمان فراهم شد. بنابر اعلام رولزرویس، حتی پس از فروش ITP Aero به کنسرسیوم سرمایه‌گذاری مذکور، روابط کاری این دو مجموعه حفظ خواهد شد و این شرکت کماکان نقش مهمی در زنجیره تامین رولزرویس ایفا خواهد کرد.

منبع:

flightglobal

#رولزرویس #موتور هوایی #موتور ترنت #موتور توربوفن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها