مشتریان موتور سام۱۴۶

راه‌اندازی پلتفرم دیجیتال پشتیبانی از مشتریان موتور سام۱۴۶

پشتیبانی از مشتریان موتور سام۱۴۶

شرکت ساتورن، وابسته به اتحادیه موتورسازان روسیه UEC، از راه‌اندازی پلتفرم دیجیتال جدید برای پشتیبانی از بهره‌برداران موتور توربوفن سام۱۴۶ خبر می‌دهد. این ابزار دیجیتال که در پرتال خدمات مشتریان شرکت ساتورن در دسترس است، کمک شایانی به تعامل با مشتریان و تسریع فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش به آن‌ها می‌کند.

شرکت‌های هواپیمایی روسی که بهره‌برداران اصلی موتور سام۱۴۶ بر روی نمونه‌های مختلف جت منطقه‌ای سوخو سوپرجت هستند، با استفاده از این پرتال ارتباط مستقیم خود با شرکت ساتورن را حفظ می‌کنند و از طرف دیگر، دسترسی به هنگام  و برخط به مدارک و اطلاعات فنی موتور خواهند داشت.

ساتورن اعلام کرده که قابلیت این پلتفرم را افزایش خواهد داد. بنابر اعلام مدیر برنامه سام۱۴۶ از شرکت ساتورن، گردآوری اطلاعات و بازخوردهای کابران موتور سام۱۴۶ از تجربه‌های بهره‌برداری عملیاتی خود از طریق این پرتال، کمک شایانی به بهبود عملکرد و استمرار در ارائه خدمات پشتیبانی از آن را فراهم خواهد آورد.

شرکت‌های هواپیمایی بهره‌بردار موتور سام۱۴۶، از طریق این پرتال می‌توانند درخواست‌های خود را به شرکت ساتورن ارائه دهند و ضمن رصد و ردیابی درخواست‌ها، دسترسی به کتابچه فنی موتور و آخرین نسخه‌های سرویس بولتن‌های منتشرشده را خواهند داشت.

اخیرا گزارش‌هایی در مورد پرواز نخستین نمونه از نسخه روزآمد سوخو سوپرجت با موتور سام۱۴۶ منتشر شده بود. اگرچه پیش از این انتظار می‌رفت نمونه جدید SSJ-NEW با موتور بومی PD8 به پرواز درآید. بنظر می‌رسد روسیه قصد کنار گذاشتن موتور سام۱۴۶ را ندارد و تلاش‌ها برای حفظ ناوگان عملیاتی این موتور روندی پرشتاب را تجربه می‌کند.

” بخوانید: نمونه روزآمد سوخو سوپرجت با موتور غیر بومی به پرواز درآمد

شرکت ساتورن، شریک روسی پاورجت توسعه‌دهنده موتور سام۱۴۶ است که نصف دیگر سهام آن به شرکت فرانسوی سافران تعلق دارد. پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین و اعمال تحریم‌های همه‌جانبه غرب علیه این کشور، فعالیت شرکت پاورجت در روسیه متوقف شده و موتور سام۱۴۶ در وضعیتی نامشخص از حیث مالکیت گواهینامه نوع روبرو شده‌است.

منبع:

uecrus

#اتحادیه موتورسازان روسیه

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها