افزایش درآمد اینتررائو

افزایش درآمد اینتررائو، یکی از بازیگران اصلی صنعت نیروگاهی روسیه

افزایش درآمد اینتررائو

اینتررائو به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت نیروگاهی روسیه شناخته می‌شود. این گروه صنعتی از افزایش ۷.۳ درصدی درآمد خود در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهد. بر اساس گزارش مالی منتشرشده توسط اینتررائو، مجموع فروش این گروه در مدت مذکور، از مرز ۹۶۹ میلیارد روبل معادل ۱۰.۶ میلیارد دلار تجاور کرده‌است. بنابر اعلام مدیران ارشد این هلدینگ، افزایش بهره‌وری عملیاتی، تصمیم‌های مدیریتی، اعمال تعرفه‌های خاص و افزایش قابل‌توجه مشتریان باعث بالا رفتن فروش در نه ماهه نخست سال جاری میلادی شده‌است.

درآمد اینتررائو در بخش تولید برق در فدراسیون روسیه در مدت مذکور با رشدی نزدیک به ۸ درصد به ۱۱۸ میلیارد روبل معادل ۱.۳ میلیارد دلار رسیده‌است. در بخش تولید حرارت نیز فروش اینتررائو رشدی نزدیک به ۱۱ درصد را تجربه کرده‌است.

نکته حائز اهمیت در رشد درآمدهای اینتررائو مربوط به بخش مهندسی این هلدینگ صنعتی است که با رشدی نزدیک به ۶۰ درصد در مقایسه با ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۲، به ۳۷.۹ میلیارد روبل در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ رسیده‌است. این مبلغ معادل ۴۲۰ میلیون دلار است.

سیاست خرید و تصاحب مالکیت شرکت‌های مهندسی در حوزه تجهیزات نیروگاهی که از اکتبر ۲۰۲۲ تا ژوئیه ۲۰۲۳ توسط اینتررائو با جدیت دنبال شده، نقش مهمی در افزایش درآمد داشته‌است.

” بخوانید: اینتررائو مالک جدید تاسیسات روسی زیمنس انرژی

هزینه‌های عملیاتی گروه اینتررائو در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ با رشدی ۸.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به ۸۷۹ میلیارد روبل معادل ۹.۶ میلیارد دلار رسیده‌است. بر اساس گزارش مالی منتشرشده توسط اینتررائو، درآمد خالص این هلدینگ در ۹ ماهه نخست سال ۲۰۲۳ با کاهشی معادل ۵ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، به ۹۷.۲ میلیارد روبل معادل یک میلیارد دلار رسیده‌است.

منبع:

eprussia

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها