پشتیبانی از موتورهای لیپ

توسعه شبکه همکاران سافران برای پشتیبانی از موتورهای لیپ

پشتیبانی از موتورهای لیپ

بخش موتورهای هوایی سافران، از تکمیل توافق دو ساله با شرکت سنگاپوری ST Engineering برای ارائه خدمات تعمیر سطح ماژول برای موتورهای توربوفن روزآمد لیپ خبر می‌دهد. شرکت سافران به‌عنوان سهام‌دار فرانسوی CFM اینترنشنال در کنار شرکت GE Aerospace به‌عنوان شریک آمریکایی خود تلاش دارد موفقیت منحصر به فرد خانواده موتورهای CFM56 را در نسل جدید موتورهای لیپ تکرار کند.

بر اساس توافق انجام‌شده با شرکت ST Engineering، تعمیرات ماژول توربین پرفشار، شامل مجموعه تجهیزات روتور و پره‌های داغ ردیف ۲ توربین به این شرکت سنگاپوری واگذار شده است. موتور لیپ-۱ای، یکی از گزینه‌های نصب بر روی خانواده جت مسافربری ایرباس A320نئو است و موتور لیپ-۱بی بطور اختصاصی نیروی پیشران خانواده هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷مکس را تامین می‌کند.

بخوانید:سافران تولید پره های موتور لیپ را در چین دو برابر می‌کند

افزایش فرآیند تقاضا برای موتورهای لیپ، توسعه‌دهندگان این موتور روزآمد را نسبت به تامین به هنگام خدمات پشتیبانی و نگهداری بیش از پیش مصمم کرده‌است. این شرکت سنگاپوری پیش از این خدمات تعمیر و نگهداری برای موتورهای CFM56-5B، CFM56-7B و لیپ- ۱ای را مراکز خود ارائه کرده‌است.

انتظار می‌رود خدمات تعمیر و نگهداری موتور لیپ-۱بی نیز به سبد خدمات این شرکت افزوده شود. همچنین تا پیش از پایان سال جاری میلادی قرار است قابلیت آزمایش و ارزیابی موتور لیپ-۱ای پس از فرآیند تعمیر در مرکز تعمیرات شرکت ST Engineering در سنگاپور در دسترس قرار گیرد.

منبع:

flightglobal

#موتور لیپ #سافران

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها