افزایش سفارش‌های دریافتی زیمنس انرژی

زیمنس انرژی از افزایش قابل‌ملاحظه سفارش‌های دریافتی خبر می‌دهد

افزایش سفارش‌های دریافتی زیمنس انرژی

زیمنس انرژی در جدیدترین گزارش مالی خود، از دستیابی به رکورد جدیدی از حجم سفارش‌های قطعی دریافت‌شده خبر می‌دهد که بطور مستقیم، حاشیه سود این شرکت را در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو افزایش خواهد داد. این در حالی است که کمتر از یکسال پیش، مشکلات مالی موجب شده بود مدیران ارشد زیمنس انرژی دست به دامن دولت فدرال آلمان شوند.

در گزارش مالی زیمنس انرژی برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ تصویب شده که افزایش قابل‌ملاحظه سفارش‌ها عمدتا شامل دو بخش تجهیزات شبکه توزیع برق و همچنین توربین‌های گاز ساخت این شرکت فناور آلمانی است. همچنین حجم سفارش‌های دریافتی برای بخش سرویس تقریبا به دو برابر مدت مشابه سال گذشته رسیده‌است.

بخوانید: زیمنس انرژی قرارداد یک میلیارد دلاری برای ساخت قطعات توربین گاز امضا کرد

بر این اساس مجموع سفارش‌های دریافتی قطعی زیمنس انرژی در حال حاضر، به مرز ۱۲۰ میلیارد یورو رسیده‌است. همچنین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که درآمد این شرکت آلمانی با افزایش ۱۸،۵ درصدی روبرو خواهد شد. بر اساس گزارش مالی سال ۲۰۲۳، زیمنس انرژی زیان خالصی معادل ۴.۵ میلیارد دلار را متحمل شده بود.

این در حالی است در گزارش مالی سه ماهه سوم سال جاری میلادی، میزان زیان خالص ۱۰۲ میلیون یورو گزارش شده‌است. متخصصان تحلیل بازار زیمنس انرژی مدعی هستند که بخشی از افزایش تقاضا برای پشتیبانی از مراکز داده جدید در نقاط مختلف دنیا در افزایش سفارش‌های قطعی این مجموعه تاثیر قابل‌توجهی داشته‌است. همچنین تا پایان سال مالی جاری انتظار می‌رود افزایش درآمد تا سقف ۱۲ درصد تحقق یابد و جریان نقدینگی به ۱.۵ میلیارد دلار برسند.

منبع:

powerengineering

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها