تعمیر و نگهداری موتورهای لیپ

اولین قرارداد تعمیر و نگهداری موتورهای لیپ در چین برای لوفت‌هانزا تکنیک

تعمیر و نگهداری موتورهای لیپ

شرکت آلمانی لوفت‌هانزا تکنیک، از توافق با یک ایرلاین چینی مستقر در فرودگاه بین‌المللی نانینگ برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای توربوفن روزآمد لیپ خبر می‌دهد. این نخستین قرارداد لوفت‌هانزا تکنیک برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری موتورهای لیپ به یک مشتری در چین قلمداد می‌شود.

لوفت‌هانزا تکنیک برای تحقق این معامله، گواهینامه صلاحیت سازمان تعمیر و نگهداری از سازمان هواپیمایی کشوری چین را برای موتور LEAP-1A دریافت کرده‌است. این امر در اوایل سال جاری میلادی انجام شد و راه را برای حضور موثرتر لوفت‌هانزا تکنیک در بازار چین هموار کرد. مدیران ارشد ایرلاین چینی Guangxi Beibu Gulf، از امضای قرارداد با لوفت‌هانزا تکنیک ابراز خرسندی کردند و آن را راه‌حلی اطمینان‌بخش برای پشتیبانی از موتورهای نصب‌شده بر روی ناوگان عملیاتی ایرباس A320neo خود قلمداد می‌کنند.

بخوانید: موتور روزآمد لیپ در آستانه ثبت رکوردی جدید

چین به‌عنوان یکی از بزرگترین بازارهای صنعت هوایی غیرنظامی جهان به شمار می‌رود و از این جهت، موردتوجه تامین‌کنندگان محصولات و خدمات این حوزه قرار دارد. شرکت لوفت‌هانزا تکنیک نیز حساب ویژه‌ای بر روی بازار موتورهای LEAP-1A و LEAP-1B به‌عنوان بازیگر اصلی حوزه موتوهای هوایی غیرنظامی جهان در دهه‌های پیش‌رو باز کرده‌است.

منبع:

asianaviation

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها