مرکز تعمیر و نگهداری هنگ‌ کنگی

همکاری مرکز تعمیر و نگهداری هنگ‌ کنگی با سافران برای موتور لیپ

مرکز تعمیر و نگهداری هنگ‌ کنگی

شرکت هایکو ارائه‌دهنده خدمات تعمیر و نگهداری هوایی که مقر اصلی آن در هنگ‌ کنگ واقع شده، از توافق با سافران برای همکاری بلندمدت در نصب سامانه هوادهی معکوس موسوم به RBS در موتورهای توربوفن و روزآمد لیپ خبر می‌دهد. بر این اساس، شرکت هایکو اولین مرکز تعمیر و نگهداری و بازسازی در جهان خواهد بود که این خدمت را به مشتریان موتورهای لیپ ارائه می‌کند.

سامانه RBS برای جلوگیری از تجمع دوده ناشی از تبخیر سوخت باقیمانده در اطراف نازل پس ‌از تزریق سوخت به محفظه احتراق موتور توسعه یافته‌است. این پدیده موجب شکل‌گیری کربن می‌شود که تجمع آن با تاثیرگذاری بر روی جریان سوخت، پروسه احتراق موتور را دچار مشکل می‌کند و حتی می‌تواند به قطعات دوار بخش داغ نیز آسیب برساند.

بخوانید: سافران تولید پره های موتور لیپ را در چین دو برابر می‌کند

گواهینامه صلاحیت پروازی برای سامانه هوادهی معکوس موتور توربوفن لیپ-۱ای در سال گذشته میلادی از اداره هوانوردی فدرال آمریکا FAA و آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا یاسا دریافت شده‌است. انتظار می‌رود شرکت هایکو خدمات نصب سامانه RBS بر روی موتورهای لیپ را برای مشتریان مختلف در تاسیسات خود در هنگ ‌کنگ، لندن، آمستردام و دالاس در ایالات تگزاس آمریکا عرضه کند.

 منبع:

aviationweek

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها