جی‌ئی اعلام کرده که اکسیداسیون پره‌های متحرک که شرکت اکسلون را مجبور به خاموش کردن چهار واحد توربین گاز اچ‌ای در تگزاس می‌کند، می‌تواند بر روی 75 موتور 9اف‌بی علاوه بر اچ‌ای نیز تاثیر بگذارد. جی‌ئی، با این حال، اعلام کرده که 9اف‌بی کمتر از یک درصد از ناوگان توربین گاز جهانی را شامل می‌شود (از 7،500 توربین نصب‌شده در سراسر جهان). جی‌ئی اولین 9اف‌بی خود را در سال 2003 فروخته‌است.

لازم به توضیح است که توربین گاز 9اف‌بی متعلق به کلاس اِف می‌باشد. این خبر با اشاره راسل استوکس، مدیر اجرایی جی‌ئی پاور در سایت لینکدین، در مورد مسئله اکسیداسیون پره‌های متحرک موردتوجه رسانه‌ها قرار گرفته‌است. همچنین، جی‌ئی اعلام کرده که در حالی که چهار واحد از کلاس اچ‌ای در تگزاس خاموش شده، اما 10 واحد دیگر اچ‌ای در آمریکا همچنان فعالیت دارند.

 

منبع:

TurboMachinery Magazine 

 

*رولزرویس علت خوردگی پره‌های موتور ترنت اکس‌دبلیو‌بی را بررسی می‌کند

*فناوری پیچیده ساخت پره‌های توربین موتورهای هوایی

Sending
امتیاز کاربران
0 (0 votes)
در باره ی نویسنده

Pesg Author

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *