توافق سافران برای پشتیبانی از موتورهای CFM56

توافق سافران با یک شرکت سنگاپوری برای پشتیبانی از موتورهای CFM56

توافق سافران برای پشتیبانی از موتورهای CFM56

بخش موتورهای هوایی سافران، قراردادی ۵ ساله را با شرکت ST Engineering برای ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای CFM56، شامل دو نمونه ۵B و ۷B به امضا رسانده‌است. امضای توافق‌نامه چند‌ساله بلندمدت در قالب چشم‌انداز شرکت سافران برای برآوردن الزامات رشد بازار، ناشی از فروکش کردن اثرات مخرب همه‌گیری کووید۱۹ بر صنعت حمل ‌و نقل هوایی انجام شده‌است. توافق سافران برای پشتیبانی از موتورهای CFM56 با شرکت ST Engineering به‌عنوان یک مرکز تعمیر و نگهداری صلاحیت‌دار شناخته‌شده در جنوب شرقی آسیا صورت گرفته که رابطه‌ای طولانی با شرکت سافران دارد.

تاسیسات تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای هوایی شرکت ST Engineering در سنگاپور و چین واقع شده‌است. این مراکز در مجموع ظرفیت انجام ۴۵۰ پروژه تعمیر و بازسازی موتورهای هوایی در سال را دارند. این شرکت سنگاپوری تاکنون بیش از ۱۵۰۰ دستگاه موتور توربوفن از خانواده CFM56 را به مشتریان تحویل داده‌است. چندی پیش، این شرکت ظرفیت ارائه خدمات تعمیر و نگهداری برای موتورهای توربوفن روزآمد LEAP-1B را نیز به سبد کاری خود اضافه کرد. موتور LEAP-1B، نیروی پیشران جت مسافربری بوئینگ B737 Max را تامین می‌کند.

شرکت فناوری ST Engineering که سازمان بالاسری مراکز تعمیر و نگهداری این مجموعه است، از ژانویه ۱۹۶۷ کار خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از ۲۳ هزار نفر برای آن کار می‌کنند. مجموع در‌آمد این شرکت سنگاپوری در سال ۲۰۲۱، از مرز ۷.۶۹ میلیارد دلار سنگاپور، معادل ۵.۵۴ میلیارد دلار آمریکا، تجاور کرده‌است.

منبع:

mrobusinesstoday

#تعمیر و نگهداری موتور هوایی #موتور هوایی #موتور توربوفن #سافران #موتور لیپ

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها