اولین مرکز مهندسی در هند

برنامه پرت‌اندویتنی برای راه‌اندازی اولین مرکز مهندسی در هند

راه‌اندازی اولین مرکز مهندسی در هند توسط پرت‌اندویتنی

در حاشیه نمایشگاه هوایی بین‌المللی فارنبرو ۲۰۲۲، شرکت پرت‌اندویتنی از برنامه خود برای راه‌اندازی اولین مرکز مهندسی در بنگلور هند خبر داد. بنابر اعلام پرت‌اندویتنی، انتظار می‌رود در ژانویه ۲۰۲۳، این مرکز فعالیت خود را آغاز کند. ارائه خدمات پشتیبانی فنی و مهندسی به مشتریان، با استفاده از ۵۰۰ مهندس و تکنیسین مستقر، در دستور کار این مرکز قرار خواهد داشت.

یکی از اهداف پرت‌اندویتنی از راه‌اندازی این مرکز، تقویت شبکه جهانی مراکز فنی مهندسی خود در پشتیبانی از موتورهای عرضه‌شده به مشتریان، به‌ویژه نسل جدید موتورهای توربوفن دنده‌ای اعلام شده‌است.

چندی پیش در سال جاری میلادی، پرت‌اندویتنی یک مرکز پشتیبانی زنجیره تامین نیز در هند راه‌اندازی کرده‌است. این مرکز در بنگلور قرار دارد و نزدیک به ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

” بخوانید: افتتاح مرکز تست احتراق جنرال الکتریک در موسسه فناوری IIT Madras هند

تاکنون، پرت‌اندویتنی مراکز فنی مهندسی مختلفی را در کشورهای دیگر راه‌اندازی کرده که از همه مهمتر می‌توان به کانادا، پورتوریکو و لهستان اشاره کرد. تا پیش از آغاز فعالیت رسمی،‌ مرکز بنگلور هم‌اکنون استخدام نیروی کار لازم خود با هدف آموزش و آماده‌سازی آن‌ها را آغاز کرده‌است.

حضور پرت‌اندویتنی در بازار هوایی هند به سال ۱۹۶۰ برمی‌گردد. در آن زمان، شرکت ایر ایندیا، موتور JT3D را برای نیروی پیشران هواپیماهای بوئینگ B707 خود انتخاب کرد.

ارزیابی‌های پرت‌اندویتنی نشان می‌دهد که هند، به زودی به سومین بازار بزرگ هوانوردی جهان تبدیل می‌شود و راه‌اندازی این مرکز جدید در هند، با توجه به دسترسی به نیروهای تحصیل‌کرده ارزان‌قیمت در حوزه فنی و مهندسی در این کشور، گامی مهم برای افزایش سهم این شرکت هوافضایی آمریکایی، فعال در حوزه موتورهای هوایی، از بازار پررونق شبه‌قاره هند قلمداد شده‌است.

منبع:

simpleflying

#Pratt&Whitney #موتور هوایی #موتور توربوفن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها