شرکت آلومینیوم بحرین

قرارداد سرویس بلندمدت بین شرکت آلومینیوم بحرین و میتسوبیشی

شرکت آلومینیوم بحرین

شرکت آلومینیوم بحرین موسوم به آلبا، به‌عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی ذوب آلومینیوم در جهان، از امضای قرارداد سرویس بلندمدت LTSA با شرکت میتسوبیشی پاور خبر می‌دهد. در قالب این قرارداد، شرکت ژاپنی میتسوبیشی، خدمات متنوعی شامل تامین قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از تجهیزات بلوک جدید ۶۸۰ مگاواتی نیروگاه سیکل ترکیبی آلبا در بحرین را عهده‌دار می‌شود. بخشی از این تجهیزات، شامل توربین‌های گاز روزآمد پرقدرت کلاس J محصول میتسوبیشی هستند.

این قرارداد سرویس بلندمدت در شرایطی امضا می‌شود که چند ماه پیش، شرکت بحرینی آلبا در قالب توافقی دیگر با میتسوبیشی پاور و شرکت سپکو، گام‌های اجرایی نخستین برای ساخت، نصب و راه‌اندازی بلوک پنجم نیروگاه سیکل ترکیبی خود را برداشت. در قالب پروژه مذکور، میتسوبیشی پاور یک واحد سیکل ترکیبی شامل توربین گاز M701JAC مبتنی بر فناوری کلاس J با خنک‌کننده هوا و یک واحد توربین بخار را تامین خواهد کرد.

انتظار می‌رود بهره‌برداری عملیاتی از واحد پنجم نیروگاه سیکل ترکیبی آلبا مجهز به تجهیزات میتسوبیشی، از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ کلید بخورد. میتسوبیشی همچنین در قالب توافقات خود با شرکت بزرگ آلومینیوم‌سازی بحرین، راه‌حل نرم‌افزاری TOMINI برای نظارت و پایش بر عملکرد تجهیزات نیروگاهی را نصب خواهد کرد.

منبع:

tradearabia

#میتسوبیشی #توربین گاز صنعتی #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها