اثبات گر فناوری رایز

قطعات الکتریکی جدید برای اثبات گر فناوری رایز

اثبات گر فناوری رایز

شرکت FADEC Alliance، حاصل سرمایه‌گذاری مشترک مجموعه‌های بزرگ هوافضایی جهان، همچون جنرال الکتریک، BAE Systems و سافران، کار بر روی طراحی و توسعه معماری جدید برای سامانه کنترل الکتریکی موتور اثبات گر فناوری رایز محصول نسل آینده شرکت CFM اینترنشنال را آغاز کرده‌است. یکی از محورهای اصلی این برنامه، تکامل و بلوغ فناوری‌های نوین برای استفاده در موتورهای نسل آینده، با دو رویکرد کلیدی کاهش مصرف سوخت و آلایندگی اعلام شده‌است. مدیران ارشد شرکت CFM اینترنشنال، امیدوارند نمونه‌های عملیاتی موتور رایز تا نیمه دهه ۲۰۳۰ وارد خدمت شوند.

” ببینید: تست زمینی موتور روتور باز رایز [فیلم]

از ویژگی‌های اصلی رایز می‌توان به ساختار فن باز، توانمندی هیبریدی الکتریکی، تجهیزات جانبی الکتریکی و استفاده از هیدروژن به‌عنوان سوخت اشاره کرد. شرکت FADEC Alliance این برنامه را در دو فاز انجام می‌دهد. فاز اول بر روی بروزرسانی سامانه کنترل، برای تسهیل یکپارچه‌سازی مفهوم فن باز با سایر اجزای موتور تمرکز دارد و فاز دوم، سایر فعالیت‌های مرتبط با سامانه کنترل را دنبال می‌کند. تیم‌های مهندسی و تحقیق و توسعه در آمریکا و فرانسه، در این پروژه مشارکت خواهند داشت.

” بخوانید: آمادگی ایرباس برای آزمایش پروازی موتور روتور باز رایز CFM

شرکت FADEC Alliance با سرمایه‌گذاری مشترک بخش هوانوردی جنرال الکتریک و شرکت FADEC International تاسیس شده و از طرفی شرکت FADEC International خود حاصل سرمایه‌گذاری مشترک سافران و BAE Systems انگلستان است. این شرکت، سامانه کنترل دیجیتال خودمختار موسوم به FADEC را برای موتورهای هوایی غیرنظامی تولید و عرضه می‌کند و بیش از ۲۵ سال در این عرصه فعالیت مستمر دارد.

منبع:

mrobusinesstoday

#جنرال الکتریک #سافران #موتور هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها