فورج قطعات موتورهای هوایی

توافق هند با فرانسه برای همکاری در فورج قطعات موتورهای هوایی تجاری

فورج قطعات موتورهای هوایی تجاری

شرکت فرانسوی سافران، توافق‌نامه همکاری با شرکت هوانوردی هندوستان موسوم به HAL، برای توسعه همکاری در زمینه فورج قطعات موتورهای هوایی تجاری را به امضا رسانده‌است. در چارچوب این توافق، شرکت هوانوردی هندوستان در تاسیسات خود در بنگلور، قطعات موتور توربوفن روزآمد لیپ محصول CFM اینترنشنال را تولید می‌کند. شایان توجه است که شرکت فرانسوی سافران ۵۰ درصد از سهام شرکت CFM اینترنشنال سازنده موتورهای لیپ را در اختیار دارد.

برای تسهیل فرآیند همکاری، سافران و HAL شرکت مشترکی را در هند مستقر در بنگلور برای ساخت قطعات موتورهای هوایی غیرنظامی ایجاد کرده‌اند. مدیران ارشد سافران اعلام کرده‌اند که در قالب اهداف بلندمدت کاری خود، قصد دارند سهم هند در ساخت قطعات موتورهای توربوفن غیرنظامی خود را افزایش دهند.

” بخوانید: شرکت C*Blade متخصص فورجینگ و ساخت پره

در حال حاضر، قطعات موتورهای سافران در سه مرکز مختلف در هند در شهرهای حیدرآباد و بنگلور تولید و عرضه می‌شوند. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵، چهارمین و بزرگترین مرکز ساخت قطعات موتورهای سافران در حیدرآباد هند راه‌اندازی شود که تمرکز اصلی آن بر روی پشتیبانی از خدمات تعمیر، بازسازی و نگهداری موتورهای لیپ خواهد بود. در عین حال، شرکت هوانوردی HAL و شرکت سافران در حال راه‌اندازی یک مرکز تعمیر موتورهای توربوشفت در خاک هند هستند که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ بهره‌برداری عملیاتی از آن آغاز شود.

منبع:

aviationweek

#سافران #موتور هوایی #تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها