موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی 

سرمایه‌گذاری پرت‌اندویتنی برای تقویت توانمندی پشتیبانی از موتورهای توربوفن دنده‌ای

موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی

پرت‌اندویتنی اعلام کرد از محل منابع داخلی خود، مبلغی معادل ۲۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در تقویت توانمندی‌های تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای توربوفن دنده‌ای در مرکز تعمیرات موتور خود مستقر در ایالت فلوریدای آمریکا را تخصیص داده‌است. انتظار می‌رود در قالب این پروژه، ظرفیت موجود در این مرکز دستکم به میزان ۴۰ درصد افزایش یابد و تا نیمه دوم سال ۲۰۲۵ به مرحله بهره‌برداری عملیاتی برسد.

در قالب این برنامه تقویت توانمندی انتظار می‌رود تعداد پرسنل این مرکز در سال آینده نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یابد و تجهیزات شامل ماشین‌افزار، تجهیزات تست و امکانات دریافت و انبارداری قطعات، تکمیل و روزآمد شوند. مدیران ارشد پرت‌اندویتنی این پروژه را بخشی از برنامه کلان خود برای توسعه توانمندی‌های تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای توربوفن دنده‌ای در مراکز متعدد این شرکت در نقاط مختلف جهان قلمداد کرده‌اند.

مرکز تعمیر، نگهداری و بازسازی پرت‌اندویتنی که در ایالت فلوریدای آمریکا در وست پالم ‌بیچ واقع شده، در نیمه سال ۲۰۲۱، به ظرفیت کامل عملیاتی برای پشتیبانی از موتورهای توربوفن دنده‌ای دست یافت. پرت‌اندویتنی در این مرکز برای اولین بار تجهیز مونتاژ خودکار روتور کمپرسور پرفشار را نصب کرد و همچنین تجهیزات مدیریت فرآیند تعمیر، نگهداری و بازسازی موتور با استفاده از ابزارآلات خودکار تعبیه‌شده در سقف را بکار گرفت.

بخوانید: فراخوان دردسرساز برای موتورهای توربوفن دنده‌ای

انتظار می‌رود با تکمیل پروژه تقویت توانمندی این مرکز، زمان انجام خدمات تعمیر و نگهداری برای روتور توربین پرفشار موتورهای توربوفن دنده‌ای، دستکم ۵۰ درصد کاهش یابد. پرت‌اندویتنی در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد سه مرکز خود را به امکان پشتیبانی از موتورهای توربوفن دنده‌ای مجهز کرده و روزآمدسازی پنج مرکز دیگر را دستور کار دارد.

در حال حاضر ۱۶ مرکز فعال برای ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای توربوفن دنده‌ای در سراسر دنیا وجود دارند و انتظار می‌رود سه مرکز دیگر از این دست تا سال ۲۰۲۵ به این شبکه جهانی افزوده شود. برآوردها نشان می‌دهد تقاضا برای خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی موتورهای توربوفن دنده‌ای، روندی افزایشی خواهد داشت.

منبع:

asianaviation

#پرت اند ویتنی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها