موتورهای توربوشفت سافران

قرارداد پشتیبانی از موتورهای توربوشفت سافران با شرکت چینی امضا شد

موتورهای توربوشفت سافران

بخش موتورهای توربوشفت شرکت فرانسوی سافران، از امضای یک قرارداد سرویس و پشتیبانی با گروه چینی GDAT برای ارائه خدمات پشتیبانی، تعمیر و نگهداری موتورهای توربوشفت ماکیلا نصب‌شده بروی بالگردهای ایرباس اچ۲۲۵ و موتور توربوشفت آرانو تامین‌کننده نیروی پیشران بالگردهای اچ۱۶۰ خبر می‌دهد.

در قالب این دو قرارداد، خدمات پشتیبانی، تعمیر، نگهداری و بازسازی برای ۱۴۰ دستگاه از موتورهای توربوشفت آرانو و ماکیلا توسط بخش چینی واحد موتورهای توربوشفت سافران ارائه خواهد شد. هلدینگ GDAT، یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی فعال در حوزه تامین و پشتیبانی از بالگردها در چین بشمار می‌رود.

بخوانید:آزمایش موتور توربوشفت سافران با ۱۰۰ درصد سوخت پایدار هوایی

بنابر اعلام شرکت سافران، هلدینگ چینی GDAT، برنامه‌های جاه‌طلبانه برای توسعه ناوگان بالگردهای خود دارد و همکاری نزدیک با سافران به‌عنوان تامین‌کننده اصلی موتورهای این پرنده‌ها، تصمیمی موثر و کارساز قلمداد می‌شود. شرکت GDAT، بزرگ‌ترین ناوگان بالگردهای اچ۲۲۵ در چین را در اختیار دارد.

از این پرنده‌ها برای انجام ماموریت‌های امداد و نجات، جابجایی بار و مسافر به ویژه در مناطق فراساحلی و ماموریت‌های هوابرد دیگر استفاده می‌شود. مقر اصلی این شرکت، در شانگهای واقع شده و از سال ۲۰۱۲ کار خود را آغاز کرده‌است. این شرکت چینی با شرکت GDHF به‌عنوان یک شرکت نوپا فعال در حوزه تامین مالی و اجاره بالگرد مستقر در دوبلین پایتخت ایرلند همکاری نزدیک دارد. بخشی از همکاری مشترک این شرکت شامل تامین بالگردهای اچ ۱۶۰ مجهز به موتور توربوشفت آرانو است.

منبع:

ainonline

#موتور توربوشفت #سافران

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها