تست و ارزیابی موتورهای CFM56-7B

توانمندی‌های تست موتورهای CFM56-7B در آلمان ارتقا یافت

تست و ارزیابی موتورهای CFM56-7B

شرکت آلمانی MTU، متخصص تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی، از دریافت تاییدیه سازمان هواپیمایی کشوری آلمان برای توانمندی‌های ارتقایافته تست و ارزیابی موتورهای CFM56-7B در تاسیسات خود خبر می‌دهد. در عین حال، تاسیسات شرکت MTU مستقر در دالاس آمریکا نیز موفق به دریافت تاییدیه اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) برای سلول تست جدید خود شده‌است.

بر اساس گزارش رسانه‌های آلمانی، سلول تست جدید MTU در جنوب برلین پایتخت این کشور واقع شده و علاوه بر تاییدیه سازمان هواپیمایی کشوری آلمان، توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) و آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا یاسا مورد تایید قرار گرفته‌است. بر این اساس، شرکت MTU قابلیت انجام چرخه کامل بازرسی، تعمیر و بازسازی این موتورهای محبوب صنعت هوایی در تاسیسات خود در آلمان را خواهد داشت.

ببینید: اصول کارکرد موتور توربوفن CFM56-7B [فیلم]

بر اساس برنامه کاری شرکت MTU، توسعه توانمندی برای برآوردن نیازمندی‌های مشتری‌های موتور CFM56-7B در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا در دستور کار این شرکت قرار دارد و در این قالب، راه‌اندازی سلول تست مستقل یک مزیت مهم بشمار می‌رود. در سال گذشته میلادی، شرکت آلمانی MTU، بیش از ۱۳۰ شاپ ویزیت برای موتورهای CFM56-7B در تاسیسات خود در نقاط مختلف جهان انجام داده‌است.

بخش آمریکایی این شرکت جدیدا به مکانی با مساحت ۴۱ هزار متر مربع در نزدیکی فرودگاه فورت ورث دالاس نقل مکان کرده‌است. این مرکز که مورد تایید یاسا و FAA است، خدمات تعمیر، نگهداری و بازسازی برای طیف متنوعی از موتورهای توربوفن شامل خانواده CFM56, CF34, CF6, GE90, PW2000 و V2500 را به مشتریان ارائه می‌نماید.

منبع:

asianaviation

#تعمیر و نگهداری موتورهای هوایی #سلول تست

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها