سلول تست موتور هوایی

سلول تست موتور هوایی جدید در چین افتتاح شد

سلول تست موتور هوایی

شعبه چینی شرکت تعمیر و نگهداری آلمانی MTU در ژوهای، از راه‌اندازی دومین سلول تست موتور هوایی خود در این کشور، ویژه موتورهای توربوفن نصب‌شده بر روی هواپیماهای باریک‌پیکر خبر می‌دهد. این خبر پس از آن منتشر شد که چندی پیش، مرکز تعمیر و نگهداری MTU در ژوهای مجوز لازم برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از موتورهای توربوفن دنده‌ای PW1100G محصول پرت‌اندویتنی را دریافت کرد.

این سلول تست با ظرفیت طراحی نیروی پیشران ۶۰ هزار پاوند، امکان انجام ۲۶۰ آزمایش در سال را دارد. محل فیزیکی این سلول تست در نزدیکی تاسیسات تعمیر و نگهداری MTU در ژوهای واقع شده‌است. عمده فعالیت‌های این مرکز، بر روی ارائه خدمات برای موتورهای PW1100G و موتورهای نام‌آشنای V2500 تمرکز دارد و انتظار می‌رود از سال ۲۰۲۵، به طور کامل مورد بهره‌برداری عملیاتی قرار گیرد. شرکت آلمانی MTU، این مرکز را در شراکت با شرکت هواپیمایی China Southern راه‌اندازی کرده و انتظار می‌رود سالانه ۵۰ تا ۱۰۰ تکنیسین و متصدی خدمات تعمیر و نگهداری چینی در این مرکز آموزش ببینند.

مجوزهای لازم برای ارائه خدمات پشتیبانی از موتورهای توربوفن دنده‌ای پرت‌اندویتنی برای مرکز MTU در ژوهای، توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا FAA، آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا یاسا و سازمان هواپیمایی کشوری چین صادر شده‌است. همچنین انتظار می‌رود در این مرکز، خدمات تعمیر و نگهداری برای موتورهای CFM56 و نسل روزآمد لیپ نیز ارائه شود. با احتساب یک سلول تست دیگر که پیشتر در چین راه‌اندازی شده بود، هم‌اکنون شرکت MTU امکان انجام بالغ بر ۷۱۰ آزمایش موتور در سلول تست در خاک این کشور را به طور سالانه دارد.

منبع:

aviationweek

#سلول تست #موتور هوایی #پرت‌اندویتنی #موتور توربوفن

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها