توسعه نیروگاه انتاریو

میتسوبیشی در توسعه نیروگاه انتاریو مشارکت می‌کند

توسعه نیروگاه انتاریو

شرکت ژاپنی میتسوبیشی، از امضای قرارداد با شرکت کانادایی آتورا برای تامین توربین ‌گاز در پروژه‌های توسعه نیروگاهی استان انتاریو این کشور خبر می‌دهد. در قالب این پروژه انتظار می‌رود ظرفیت نیروگاه ۹۰۰ مگاواتی ناپانی افزایش یابد. این پروژه ارتقا و افزایش ظرفیت نیروگاهی، تا سال ۲۰۲۸ تکمیل خواهد شد.

قرار شده که یک واحد توربین ‌گاز پرقدرت M501JAC محصول میتسوبیشی در این پروژه در پیکربندی سیکل ساده بکار گرفته شود. در صورت نصب و راه‌اندازی این توربین ‌‎گاز ژاپنی ۴۳۰ مگاوات به ظرفیت توان تولیدی این مجتمع نیروگاهی افزوده خواهد شد.

بخوانید: میتسوبیشی از افزایش ۷۰ درصدی سود خود خبر می‌دهد

انعطاف‌پذیری عملیاتی و سرعت بالای راه‌اندازی و همچنین قابلیت کارکرد مطمئن در پشتیبانی از شبکه در شرایط اوج مصرف، از جمله ویژگی‌های برجسته توربین گاز M501JAC است که توسط میتسوبیشی مورد تاکید قرار گرفته‌است. یک واحد دیگر از توربین‌ گاز خانواده M501JAC در این نیروگاه در پیکربندی سیکل ترکیبی در چرخه بهره‌برداری عملیاتی قرار دارد.

در صورت تکمیل این پروژه، تعداد ناوگان عملیاتی توربین‌های گاز M501JAC میتسوبیشی در کانادا، به ۵ واحد خواهد رسید. هلدینگ بالاسری شرکت آتورا، در سال ۲۰۱۹، سه نیروگاه گازسوز را از شرکت تولید توان TC Energy در معامله‌ای به ارزش ۲.۸ میلیارد دلار خریداری کرد. این تاسیسات شامل نیروگاه هالتون‌ هیلز با توان خروجی ۶۸۳ مگاوات، نیروگاه ۹۰۰ مگاواتی ناپانی و همچنین ۵۰ درصد از سهام نیروگاه ۵۵۰ مگاواتی پورت‌لند است.

منبع:

power-eng

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها