خدمات پس از فروش پرت‌اندویتنی

راه‌حل‌های پرت‌اندویتنی برای خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش پرت‌اندویتنی

خرید موتور یک تعهد چند دهه‌ای برای سازنده آن ایجاد می‌کند. راه‌حل EngineWise® شرکت پرت‌اندویتنی، روند بهره‌برداری جهانی رو به رشد، مجموعه‌ای از خدمات انعطاف‌پذیر و تعهد این شرکت به اشتراک‌گذاری تخصص فنی، داده‌های ناوگان و هوش تجاری با مشتریان را گرد هم می‌آورد تا نتایج مرتبط با ناوگان را بهبود داده و تصمیمات آگاهانه‌تری را در طول چرخه عمر موتور فراهم کند.

شرکت پرت‌اندویتنی، با یک شبکه جهانی از تاسیسات نگهداری، تعمیرات اساسی و بازسازی موتورها، بر روی تامین تقاضای روزافزون خدمات پس از فروش متمرکز شده‌است. این شرکت در حال گسترش ظرفیت نگهداری، تعمیر و بازسازی موتورهای توربوفن دنده‌ای در سراسر جهان هم در شاپ‌های خود و هم در شبکه‌ای از شرکت‌های همکار است. پرت‌اندویتنی با ۱۶ شعبه فعال در سراسر جهان و سه مرکز دیگر که تا سال ۲۰۲۵ راه‌اندازی می‌شوند، بهترین راه‌حل‌ها و نوآوری‌ها در سراسر شبکه را از طریق اتوماسیون، ابزارهای دیجیتال، بازرسی‌ها و تعمیرات پیشرفته به اشتراک می‌گذارد.

شبکه نگهداری، تعمیر و بازسازی شرکت پرت‌اندویتنی توسط بیش از ۱۰۰ نماینده در محل در ۶۰ دفتر در سراسر شش قاره و تیم خدمات تعمیر و نگهداری خط (لاین) تحت حمایت است که شامل پشتیبانی فنی و کاهش مشکلات به‌وجودآمده در سراسر جهان می‌شود. علاوه بر آن، این شرکت گزینه‌های آموزش منطقه‌ای، محلی و مجازی را از طریق سه مرکز آموزش مشتری در آمریکا، هند و چین ارائه می‌دهد.

مجموعه خدمات و راه‌حل‌های این شرکت برای مشتریان امکان انتخاب درست متناسب با نیازهای عملیاتی و مالی ویژه آنها را فراهم می‌کند. این راه‌حل‌ها شامل برنامه‌های مدیریت بلندمدت ناوگان، تعمیرات اساسی موتور و تعمیر قطعات، راه‌حل‌های ویژه قطعات عمردار (LLP)، برنامه‌های مواد قابل استفاده جدید و کارکرده، تعویض موتور، اجاره موتور و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده هستند.

بخوانید: سازندگان موتور چه خدمات پس از فروشی را به مشتریان ارائه می‌دهند؟

راه‌حل‌های EngineWise® Intelligence، طیف وسیعی از خدمات مدیریت سلامت موتور از گردآوری داده‌های موتور تا تجزیه و تحلیل تخصصی داده‌های عملیاتی را ارائه می‌دهد. تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته به پیش‌بینی و جلوگیری از اختلال در عملیات کمک می‌کند. سامانه تشخیص پیشرفته و نظارت بر موتور این شرکت موسوم به ADEM™ ، تجزیه و تحلیل بیش از ۱۰ هزار موتور را انجام می‌دهد که مشتریان می‌توانند از طریق مجموعه‌ای از ابزارهای دیجیتال در پورتال مشتری EngineWise® Connect با آنها تعامل داشته باشند.

شرکت پرت‌اندویتنی متعهد است که فناوری‌ها را در سراسر تاسیسات خود برای پیشبرد بیشتر اتوماسیون و پایداری بکار گیرد. سایت‌های تعمیر، نگهداری و بازسازی این شرکت، پروژه‌های مربوط به مصرف آب، بهره‌برداری از میدان‌های خورشیدی و کاهش ضایعات صنعتی را نیز اجرایی کرده‌است. در سال ۲۰۲۳، تاسیسات آرکانزاس پرت‌اندویتنی ۱۰۰ درصد انرژی خود را از طریق منابع تجدیدپذیر تامین کرد.

پروژه فناوری پرت‌اندویتنی، یک برنامه چند ساله برای افزایش کارایی و بهره‌وری عملیاتی است. ماه گذشته، این شرکت عملیاتی‌شدن کامل شتاب‌دهنده فناوری سنگاپور خود را با تمرکز بر اتوماسیون، بازرسی پیشرفته، شبکه ساخت غیرمتمرکز و فناوری‌های دوقلوی دیجیتال به داخل و در سراسر جهان اعلام کرد.

پرت‌اندویتنی از فناوری دوقلوی دیجیتال برای پیش‌بینی و بهینه‌سازی طراحی سایت جدید خود در آسیا بهره برده، شبیه‌سازی‌های متعدد را امکان‌پذیر کرده و به برنامه‌ریزان اجازه می‌دهد که چالش‌های دیگر را شناسایی کنند تا از ظرفیت و نیروی انسانی بهینه‌شده قبل از ساخت این مرکز اطمینان حاصل کنند.

منبع:

aviationweek

#پرت اند ویتنی #موتور توربوفن دنده ای

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها