سفارش جدید برای میتسوبیشی در صنعت گاز روسیه

شرکت مهندسی لیند، قراردادی را به شرکت صنایع سنگین میتسوبیشی برای تامین تجهیزات فشرده‌سازی گاز در پروژه گاز مایع طبیعی اوست-لوگا در روسیه واگذار کرده‌است. این سفارش، شامل چهار واحد توربین گاز دو محوره با کارآیی بالای اچ-۱۰۰ با توان خروجی ۱۲۰ مگاوات و ۱۰ واحد کمپرسور گریز از مرکز است. پروژه گاز مایع طبیعی لوگا، توسط روس‌کم‌آلیانس اداره می‌شود که از سرمایه‌گذاری مشترک گازپروم و شرکت روس‌گازدوبیچا شکل گرفته‌است.

انتظار می‌رود ظرفیت تولید گاز مایع در این تاسیسات، سالانه به ۱۳ میلیون تن برسد. این تاسیسات مایع‌سازی گاز، در نزدیکی بندر اوست-لوگا در کرانه دریای بالتیک قرار گرفته‌است. پروژه کلید در دست ساخت و راه‎‌اندازی این مرکز تولید ال‌ان‌جی، در سپتامبر سال جدید میلادی امضا شد و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶، به بهره‌برداری عملیاتی برسد. مدیران ارشد میتسوبیشی، از عقد این قرارداد و حضور در بازار پررونق روسیه خرسند هستند و توربین اچ-۱۰۰ را به‌عنوان گزینه ایده‌آل برای کاربرد فشرده‌سازی گاز در تجهیزات تولید ال‌ان‌جی معرفی می‌کنند.

طراحی این ماشین مبتنی بر پیکربندی دو محوره، راه‌اندازی آن را ساده و ابعاد اندازه‌گیری آن را کوچک‌تر کرده‌است. طراحی این ماشین بر اساس پیکربندی دو محوری، راه‌اندازی آن را آسان‌تر کرده‌است. همچنین توربین گاز صنعتی اچ-۱۰۰ میتسوبیشی، قابلیت کارکرد موثر در بازه گسترده‌‎ای از سرعت‌ها و فشار کاری را دارد.

 

منبع:

compressortech2

 

*بدعهدی جنرال الکتریک و زیمنس و ابراز علاقمندی میتسوبیشی برای حضور در بازار روسیه

*پیشی گرفتن جنرال الکتریک از میتسوبیشی و زیمنس در دریافت سفارش

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها