شبکه تامین جنرال الکتریک

جنرال الکتریک زنجیره تامین خود در هند را تقویت می‌کند

تقویت شبکه تامین جنرال الکتریک در هند

شرکت آمریکایی جنرال الکتریک قصد دارد شبکه تامین خود برای بخش هوایی را در هند تقویت نماید. در حال حاضر، بخش هوانوردی جنرال الکتریک، یک تاسیسات ساخت در پونه و یک مرکز توسعه فناوری در بنگلور هند را در اختیار دارد. همچنین این شرکت آمریکایی، با ۱۳ تامین‌کننده عمده هندی از جمله شرکت سامانه‌های پیشرفته تاتا همکاری می‌کند. مدیران ارشد بخش هوانوردی جنرال الکتریک، با اشاره به رشد فزآینده بازار صنعت هوانوردی غیرنظامی در هند، از همکاری با شرکت‌های مختلف فناور هندی به‌عنوان تولیدکننده قطعه و بخشی از زنجیره تامین خود یاد می‌کنند.

بنابر اعلام جنرال الکتریک، حجم تامین قطعات موتورهای هوایی توسط این شرکت از تامین‌کننده‌های هندی، از سال ۲۰۱۸ تاکنون ۲۰ برابر شده‌است. در حال حاضر، بیش از ۱۳۰۰ دستگاه موتور هوایی ساخت شرکت جنرال الکتریک و همچنین شرکت CFM اینترنشنال که جنرال الکتریک ۵۰ درصد سهام آن را در اختیار دارد، توسط خطوط هوایی هند مورد استفاده عملیاتی قرار می‌گیرد.

بخوانید: سفارش بزرگ صنعت حمل و نقل هوایی غیرنظامی هند

بنابر اعلام جنرال الکتریک، بیش از سه هزار نفر در مراکز مختلف این شرکت در اقصی نقاط هند مشغول به فعالیت هستند. موتور توربوفن پرقدرت GEnx محصول شرکت جنرال الکتریک، اخیرا به رکورد دو میلیون ساعت پرواز عملیاتی توسط شرکت‌های هواپیمایی جنوب آسیا دست یافته‌است.

در حال حاضر، شرکت‌های هواپیمایی هندی و یک ایرلاین بنگلادشی، مجموعا ۹۰ فروند هواپیمای پهن‌پیکر مجهز به موتورهای GEnx را در اختیار دارند. با توجه به رشد پرشتاب صنعت هوانوردی در هند، جنرال الکتریک امیدوار است با گسترش حضور خود در این کشور و تقویت شبکه تامین‌کنندگان بومی بتواند سهم بزرگتری از این بازار را به خود اختصاص دهد.

منبع:

economictimes

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها