پروژه های نیروگاهی در برزیل

تکمیل پروژه های نیروگاهی در برزیل توسط وارتسیلا

وارتسیلا پروژه های نیروگاهی در برزیل را تکمیل می‌کند

شرکت صنعتی وارتسیلا، از تکمیل موفق پروژه‌های مهندسی، تامین و ساخت سه نیروگاه در برزیل، در مدت زمان کوتاه خبر می‌دهد. سفارش برای ساخت این سه نیروگاه، در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ توسط شرکت‌های برزیلی به وارتسیلا ارائه شده‌است. هر سه این پروژه‌ها، با حمایت وزارت معدن و انرژی برزیل، در اکتبر ۲۰۲۱ کلید خورده‌اند و برای رفع نیاز کاربران خانگی و صنایع، در بخش‌های مختلف این کشور بزرگ آمریکای جنوبی تعریف شده‌اند. در حالیکه برآوردهای اولیه برای انجام این پروژه های نیروگاهی در برزیل مدت زمان ۱۴ ماه را نشان می‌داد، اما وارتسیلا موفق شد هر سه پروژه را در کمتر از هشت ماه به پایان برساند.

اجرای فاز عمرانی و ساخت تاسیسات و ابنیه، تنها سه ماه زمان برد و تجهیزات موردنیاز تا نیمه سال ۲۰۲۲ به محل موردنظر رسیدند و زمینه برای نصب و آغاز فرآیند راه‌اندازی، در تابستان سال جاری میلادی فراهم شد. هر سه این نیروگاه‌های کوچک، به شبکه ملی برق برزیل متصل شده‌اند.

” بخوانید: پروژه ارتقای نیروگاهی در برزیل برای وارتسیلا

شانزده دستگاه موتور گازسوز وارتسیلا ۳۴اس‌جی در این سه نیروگاه نصب شده‌اند که توان خروجی آن‌ها مجموعا ۱۵۰ مگاوات گزارش شده‌است. برق تولیدی توسط این سه نیروگاه، برای مصرف ۲۸۰ هزار خانوار کفایت می‌کند. شرکت فنلاندی وارتسیلا تاکنون، در قالب انجام پروژه‌های مختلف، بیش از ۵۵۱ نیروگاه در ۱۰۹ کشور دنیا را نصب و راه‌اندازی کرده‌است. مجموع توان تولیدی تجهیزات وارتسیلا در این نیروگاه‌ها، از مرز ۲۱,۷۲۰ مگاوات تجاوز می‌کند.

سابقه حضور وارتسیلا در برزیل به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد و تاکنون بیش از ۲.۹ گیگاوات ظرفیت نیروگاهی مبتنی بر تجهیزات وارتسیلا در خاک برزیل نصب و راه‌اندازی شده‌است.

منبع:

dieselgasturbine

#وارتسیلا #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها