تجهیزات نیروگاه های آمریکایی

وارتسیلا تجهیزات دو نیروگاه آمریکایی را تامین می‌کند

تامین تجهیزات نیروگاه های آمریکایی توسط وارتسیلا

وارتسیلا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری موتورهای احتراق داخلی، تجهیزات موردنیاز برای دو نیروگاه جدید در آمریکا را تامین می‌کند. سفارش برای خرید این تجهیزات توسط شرکت سرمایه‌گذار و بهره‌بردار تجهیزات نیروگاهی نام‌آشنای آمریکا موسوم به Upper Midwest ارائه شده‌است. این تجهیزات در نیروگاه‌هایی نصب می‌شوند که به‌عنوان پشتیبان شبکه سراسری توزیع برق آمریکا راه‌اندازی خواهند شد و با نیروگاه‌های تجدیدپذیر مانند نیروگاه‌های بادی و خورشیدی، قابلیت یکپارچه‌شدن دارند.

در این دو نیروگاه، موتورهای دوگانه‌سوز وارتسیلا ۳۴دی‌اف، نصب و راه‌اندازی خواهند شد. در نیروگاه اول با توان خروجی ۲۸ مگاوات، سه دستگاه از این موتورها نصب می‌شوند و در نیروگاه دوم با ظرفیت ۴۷ مگاوات، پنج دستگاه از این محصول وارتسیلا نصب خواهند شد. سوخت اصلی این موتورها گاز طبیعی است و در صورت نیاز، امکان استفاده از سوخت‌های جایگزین را نیز دارند.

انعطاف در بهره‌برداری عملیاتی، یکی از ویژگی‌های موتورهای وارتسیلا است که توجه مشتریان را جلب کرده‌است. موتورهای وارتسیلا، امکان استفاده از ترکیب ۲۵ درصدی هیدروژن در گاز طبیعی به‌عنوان سوخت را دارند.

منبع:

dieselgasturbine

#وارتسیلا #پروژه‌های نیروگاهی

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها